۴ شهریور ۱۳۹۱، ۱۴:۰۳
کد خبر: 80290957
T T
۰ نفر
بيش از پنج كيلو گرم انواع مواد مخدر در مازندران كشف و ضبط شد

ساري - رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي مازندران از شناسايي و كشف پنج كيلو و 616 گرم انواع مواد مخدر نظير شيشه، حشيش، ترياك و شيره در استان خبر داد و گفت: مواد مكشوفه از عوامل تهيه و توزيع مواد افيوني توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر در دو روز گذشته بدست آمده است.

سرهنگ 'سید تقی حسینی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود: مواد مكشوفه چهار كیلو گرم شیشه در بابل و یك كیلو و 616 گرم حشیش، تریاك و شیره تریاك در قائم شهر از قاچاقچیان مواد مخدر كشف شد.

وی به تشریح شناسایی و كشف مواد مخدر در بابل پرداخت و اظهارداشت: در پی كسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر فعالیت فردی 40 ساله به همراه همسرش در امر تهیه و توزیع مواد مخدر موضوع در دستور كار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراین فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی متهمان و نحوه فعالیت آنان را مورد شناسائی قرار دادند.

وی اضافه كرد: ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی مرجع قضائی و تشكیل تیم های ویژه عملیاتی در اقدامی غافلگیرانه متهمان را حین تردد با یك دستگاه خودرو در محور'آمل- بابل'دستگیر كردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ماموران در ادامه در بازرسی از خودروی متهمان موفق شدند، چهار كیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه را كه در بسته های 500 گرمی آماده فروش را كه در داخل كیف دستی یكی از متهمان جاسازی شده بود، كشف و ضبط كردند.

سرهنگ حسینی همچنین در خصوص كشف مواد مخدر در قائم شهر گفت: از یك باند تهیه و توزیع مواد افیونی در این شهرستان یك كیلو و 616 گرم مواد از نوع حشیش، تریاك و شیره تریاك از هفت عضو یك باند تبهكار توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر استان كشف شد.

وی افزود: در این ارتباط شش نفر متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو به همراه تعدادی ابزار و آلات استعمال مواد مخدر توقیف و ضبط شد.ك/3

609/402