۱۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۶:۰۴
کد خبر: 80302028
T T
۰ نفر
فرماندار ورامين : نفاق و تفرقه بيشترين ضربه را به جامعه اسلامي وارد كرده است

ورامين – فرماندار شهرستان ورامين گفت: از ابتداي تشكيل نظامي جمهوري اسلامي نفاق و تفرقه بيشترين ضربه را به جامعه اسلامي وارد ساخته و ضربه هايي كه امروز دشمن به ما وارد مي سازد نيز از جنس نفاق است.

' محسن منصوری ' كه به عنوان سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قرچك در میان نمازگزاران این شهر سخنرانی می كرد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر را نیزهمین نفاق و منافقینی كه با چهره موجه وارد صحنه شده بودند، از ما گرفتند.

وی درباره هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت در هر كشور به مناسبتی خاص و یا گرامی داشت خدمت خاصی كه دولت انجام داده برگزار می شود اما در كشور ما این گرامیداشت به فرموده مقام معظم رهبری، هفته ای است كه به نام شهدای عزیز رجایی و باهنر مزین شده و این بدان معناست كه راه شهدا ادامه دارد و ادامه خواهد داشت.

منصوری با بیان این كه هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت از سوی مسئولان و نقد مردم از دولت است، اظهار داشت: در هفته یاد شده، مسئولان باید خدمات ارایه شده را به گوش مردم برسانند و مردم نیز نقد سازنده خود را بیان كنند تا نواقص مرتفع و راه خدمت رسانی هموار شود.

وی افزود: هفته دولت فرصت خوبی برای بیان خدمات دولت است، خدماتی كه ایران اسلامی را در جنبه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از رشد چشمگیری برخوردار ساخته است.

وی گفت: در حوزه دیپلماسی كشور ما رشد بی نظیری داشته به طوری كه مشاهده می كنید بزرگترین اجلاس در سطح كشورهای دنیا بعد از اجلاس سازمان ملل و با حضور بیش از 120 كشور دنیا در جمهوری اسلامی ایران تشكیل شده و این نشان از قدرت بالای دیپلماسی و محبوبیت كشور ما در سطح كشور های دنیا دارد.

منصوری ادامه داد: تلاش مسئولان آمریكایی در منصرف كردن كشورهای عضو جنبش عدم تعهد در عدم حضور در ایران نشان از اهمیت بالای این اجلاس دارد كه به فضل خدا تمام نقشه های آنان نقش بر آب شد و اجلاس كشورهای عضو جنبش عدم تعهد دركشور ما با چه شكوهی در حال برگزاری است.

فرماندار ورامین افزود: تمام جهانیان دیدند سخنرانی باشكوه مقام معظم رهبری در آغاز این اجلاس و مواضعی كه ایشان در مقابل امپریالیسم و استكبار جهانی داشتند چگونه با استقبال و تشویق حضار و سران كشورهای حاضر در اجلاس مواجه شد.

وی تصریح كرد: برگزاری این اجلاس، سند افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و فرصت سه ساله ریاست جمهوری اسلامی ایران بر این اجلاس فرصت خوبی برای فعال تر شدن دیپلماسی ما در فضای جامعه جهانی خواهد بود.

تهرام/7254/1556/