۲۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۵:۲۶
کد خبر: 80319303
T T
۰ نفر

وظيفه مردم ايستادگي در مقابل توطئه هاي استكبار است

۲۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۵:۲۶
کد خبر: 80319303
وظيفه مردم ايستادگي در مقابل توطئه هاي استكبار است

زنجان - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: امروز استكبار با تمام قوا در مقابل جهان اسلام قرار گرفته و وظيفه مردم در اين شرايط ايستادگي با اراده در برابر آن است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در یادواره 120 شهید فرماندهی انتظامی استان زنجان، افزود: باید متوجه بود كه هرگز جنگ دشمنان با نظام اسلامی به پایان نرسیده و دشمن همواره در تلاش برای برنامه ریزی و توطئه ها چینی علیه اقتدار و استقلال ایران اسلامی است.

حجت الاسلام خاتمی زمان آغاز جنگ مصلحانه علیه نظام اسلامی را 25 بهمن سال 57 دانست و اظهار كرد: دشمن ابتدا با كودتای نوژه، سپس با حمله نا جوانمردنه رژیم بعثی عراق حمله نظامی خود را ادامه داد و امروز نیز در تمامی عرصه ها در جنگ نرم از اجرای هیچ هجمه و دسیسه ای علیه ایران دریغ نمی كند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با بیان اینكه هدف دشمنان نابودی انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: باید متوجه بود كه امروز دشمن با همان استراتژی هشت سال دفاع مقدس اما با تاكتیكی جدید به میدان آمده است.

وی بر لزوم تبیین ارزشهای انقلاب و آرمانها شهدا برای نسل جوان جامعه تاكید و خاطر نشان كرد: همانگونه كه امام خمینی(ره) فرموده اند، در صورتی كه دشمن قصد ایستادگی در مقابل دین ما را داشته باشد، با قدرت در برابر تمام دنیای آنان خواهیم ایستاد.

حجت الاسلام خاتمی به برگزاری شانزدهمین نشست سران كشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران اشاره كرد و افزود: موثرترین و دشمن شكن ترین اجلاس طی 16 دوره قبل، نشست تهران بود كه دشمنان تلاش بسیاری برای جلوگیری از برگزاری آن داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، یادآورشد: موفقیت و پیروزی شهدا در گرو اخلاص در عمل، پیروی از رهبری و لطف پرورگار است.

فرمانده انتظامی استان زنجان، نیز تاریخ هشت سال جنگ تحمیلی را سرشار یاد و خاطره شهیدانی دانست كه خونشان موجب تنومند شدن درخت انقلاب اسلامی شده است و اظهار كرد: در هر شرایطی باید فرهنگ ایثار و شهادت را در كشور زنده نگاه داشت و آرمان های شهدا را برای نسل جوان جامعه تبیین كرد.

یحیی شرفی بر لزوم پاسداری از تمامیت ارضی نظام و آرمان های انقلاب اسلامی تاكید كرد و افزود: باید به خاطر داشت كه تمامی اقتدار و سربلندی ایران مرهون خون پاك شهداست و یاد و نام آنان همواره باید در جای جای كشور جاری و ساعی باشد.

7319/522