۲۴ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۵۹
کد خبر: 80321953
T T
۰ نفر
مسابقات بسكتبال قهرماني بانوان كشور در يزد برگزار مي شود

يزد - رئيس هيات بسكتبال استان يزد گفت: مسابقات بسكتبال قهرماني ليگ دسته دو بانوان كشور در يزد برگزار مي شود.

' احمدرضا ویشی ' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دور برگشت مرحله مقدماتی گروه ب مسابقات بسكتبال لیگ دسته دو بانوان كشور از روز یكشنبه 26 شهریور به مدت سه روز در یزد برگزار می شود .

رییس هیات بسكتبال یزد ، تیم های شركت كننده در این مسابقات را شامل: هیات های بسكتبال یزد و تاكستان و تیم دانشگاه امیركبیر تهران ذكر كرد .

به گفته ویشی ، در پایان این مرحله تیم های اول و دوم به دور نهایی مسابقات لیگ دسته دو بسكتبال بانوان كشور راه خواهند یافت .

این مسئول برنامه مسابقات را به ترتیب شامل دیدار بین تیم های هیات بسكتبال تاكستان و یزد ، هیات بسكتبال یزد و دانشگاه امیركبیر و دانشگاه امیركبیر و هیات بسكتبال یزد عنوان كرد و گفت: این مسابقات در سطح كشور در مجموع در دو گروه برگزار می شود.

رئیس هیات بسكتبال استان یزد در ادامه از فراهم بودن همه مقدمات میزبانی مناسب برگزاری این مسابقات در یزد با همكاری اداره كل ورزش و جوانان استان خبر داد و افزود :برگزاری مسابقات كشوری در یزد ،موجب گسترش این ورزش ، ایجاد رقابت سازنده و معرفی یزد به سایر مناطق می شود .

ویشی اظهار امیدواری كرد تا میزبانی مسابقات معتبر كشوری و لیگ ها بتواند نقش بسزایی در گسترش این ورزش ، جذب مخاطبان بیشتر و رسیدن رشته بسكتبال یزد به جایگاه حقیقی خود در سطح كشور باشد .ك3

7536/1968