۲۴ شهریور ۱۳۹۱، ۱۶:۱۹
کد خبر: 80322337
T T
۰ نفر
اهانت بيشتر به پيامبر (ص) موجب گسترش اسلام مي شود

گناباد- امام جمعه گناباد گفت:اهانت بيشتر به پيامبر اعظم حضرت محمد (ص) توسط دشمنان و استكبار جهاني ،موجب گسترش بيشتر دين مبين اسلام مي شود.

حجت الاسلام 'حسن صادقی نسب' در خطبه های نماز جمعه این هفته گناباد با اشاره به ساخت فیلم موهن آمریكایی – صهیونیستی علیه حضرت محمد (ص) افزود:این گونه اقدامات موجب می شود جهانیان نسبت به اسلام و زندگی آن بزرگوار كنجكاوتر شده و از محتوای حقیقی اسلام با خبر شوند.

وی با اشاره به اعتراضات مسلمانان به این اقدام گفت:واكنش این روزهای مسلمانان به این فیلم هنوز ابتدای كار است و اگر سازندگان این فیلم مجازات نشوند باید منتظر روزهای سیاه تری باشند.

او افزود:این اهانت وقیحانه قلوب همه مسلمانان را جریحه دار و اثبات كرد كه امام خمینی(ره) به حق آمریكا را شیطان بزرگ نامیده است.

وی گفت:این در حالی است كه ما مسلمانان به همه پیامبران و كتابهای آسمانی آنها حتی به آیات تحریف شده ، احترام می گذاریم و هیچ مسلمانی حق توهین به پیامبران آنها را ندارد.

او افزود:آمریكایی ها و صهیونیست ها در مقابل منطق اسلام و قرآن درمانده شده اند و حرفی برای گفتن ندارند لذا به توهین روی آورده اند.

وی گفت:اسلام روز به روز در قلوب جهانیان جای می گیرد و به همین خاطر، دروغ ، تحریف و توهین به اسلام را به فیلم تبدیل كرده اند.

امام جمعه گناباد در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت:از مسوولان انتظار می رود بازار ارز و طلا را مدیریت كرده و بهانه ای به دست افراد سود جو ندهند.

1922/659