۲۷ شهریور ۱۳۹۱، ۱۵:۵۶
کد خبر: 80327077
T T
۰ نفر
10 هزار متر مربع زمين از سوي مجتمع دام گستر حسن آباد ري براي ساخت مدرسه اهدا شد

شهرري - 10 هزار متر مربع زمين از سوي مجتمع دام گستر حسن آباد از توابع شهرستان ري براي ساخت مجتمع آموزشي اهدا شد.

به گزارش ایرنا، در جلسه ای كه به همین منظور با حضور 'حبیب الله نجفیان' رییس هیات مدیره مجتمع دام گستر، 'كریم رئوف' بخشدار فشافویه، رییس ادارات آموزش و پرورش، ثبت اسناد و مخابرات برگزار شد، این زمین برای ساخت مجتمع آموزشی اهدا و مقرر شد كار ساخت و پرداخت همه هزینه های آن نیز توسط مجتمع دام گستر انجام شود.

بخشدار فشافویه در این خصوص گفت: ایستگاه فشار گاز، مركز تلفن و مجتمع آبرسانی نیز در این زمین برای مجتع دامداری دام گستر احداث خواهد شد.

'كریم رئوف' افزود: راهكارهای رفع موانع صدور اسناد مالكیت زمین اهدایی در این جلسه بررسی و قرار شد كه هیات مدیره دام گستر در خصوص تهیه نقشه و لوح فشرده طرح كه در آن معابر اصلی، فرعی و جانمایی اراضی واگذاری لحاظ شده باشد را انجام و پس از تایید كارشناسان اداره ثبت اسناد، برای دریافت سند مالكیت اراضی اقدام كند.

'حبیب الله قربانی مهر' رییس اداره آموزش و پرورش بخش فشافویه نیز گفت: این مجتمع آموزشی هر سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را دارد و دارای 13 كلاس درس، بخش اداری، كتابخانه، آزمایشگاه، زمین های ورزش و سایر قسمت ها خواهد بود.

وی ادامه داد: نقشه این مجتمع آموزشی توسط اداره كل نوسازی مدارس استان تهران تهیه و طراحی خواهد شد.

بخش فشافویه در حال حاضر در مقطع ابتدایی به چهار مدرسه، راهنمایی دو مدرسه و در مقطع متوسطه به دو دبیرستان و در مجموع هشت مدرسه نیاز این منطقه است.

این بخش دارای حدود شش هزار و 900 دانش آموز در قالب 32 مدرسه شامل 19 مدرسه ابتدایی، 9 راهنمایی و چهار مدرسه مقطع متوسطه است.

بخش فشافویه از توابع شهرستان ری متشكل از 40 روستا و با 70 هزار نفر جمعیت در 30 كیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.

688/
۰ نفر