۲۷ شهریور ۱۳۹۱، ۲۰:۱۵
کد خبر: 80327431
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه استان: بيداري اسلامي دستاورد حماسه عظيم دفاع مقدس است

بجنورد - فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالي گفت: نهضت بيداري اسلامي كه امروز كشورهاي منطقه را فراگرفته، دستاورد حماسه عظيم و اثرگذار دفاع مقدس فرزندان ايران اسلامي در برابر دشمن است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه(ع)، سردار 'حسینعلی یوسفعلی زاده'، روز دوشنبه در نشست خبری خود در آستانه هفته دفاع مقدس گفت: امروز نظام سلطه و استكبار جهانی به بن بست رسیده و ترفندهای آنان به شكست انجامیده است.

وی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پرچمدار بیداری، عظمت و پیشرفت های شگرف در حوزه های علمی، فناوری و مبارزه با نظام سلطه خواند و افزود: به مدد الهی ایران در این پرچمداری خوش درخشیده و روز به روز بر توفیقاتش افزوده می شود.

سردار یوسفعلی زاده، هر تلاش دشمن را موجب ایجاد یك فرصت برای بیداری اسلامی دانست و گفت: توهین به ساحت پیامبر مكرم اسلام نه تنها از عظمت اسلام كم نكرد بلكه بار دیگر موج بیداری اسلامی، هیمنه دروغین استكبار جهانی را شكست.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اظهار داشت: عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی به خاطر تمسك به ارزش های دفاع مقدس، افكار و اندیشه های ولایت و پیروی از رهبر معظم انقلاب است.

سردار یوسفعلی زاده، گرامیداشت این فصل نورانی از تاریخ كشور را یك تكلیف و وظیفه دینی و ملی بر دوش آحاد جامعه دانست و گفت: باید در این ایام یاد و نام شهیدان را بیش از همیشه گرامی بداریم.

وی با اشاره به بازسازی عملیات والفجر3 در هفته دفاع مقدس، از كلیه مردم ولایتمدار و بسیجی استان خواست برای آشنایی با گوشه ای از رشادت ها، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان در دوران هشت ساله دفاع مقدس از این برنامه تأثیرگذار فرهنگی بازدید كنند.

مسوول ستاد هفته گرامیداشت دفاع مقدس در خراسان شمالی نیز از اجرای 270 عنوان برنامه محوری ویژه این ایام در استان خبر داد.

سرهنگ 'علی اكبر افراسیابی' رژه نیروهای مسلح، بازسازی عملیات والفجر3، برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، ایجاد بیمارستان صحرایی، برگزاری صبحگاه مشترك و جشنواره ادبیات داستانی بسیج را از جمله این برنامه های برشمرد. ك/1

626