۲۸ شهریور ۱۳۹۱، ۱۵:۵۰
کد خبر: 80328794
T T
۰ نفر

پيام وزيرعلوم به مناسبت آغاز سال تحصيلي دانشگاهها

۲۸ شهریور ۱۳۹۱، ۱۵:۵۰
کد خبر: 80328794
پيام وزيرعلوم به مناسبت آغاز سال تحصيلي دانشگاهها

تهران - وزيرعلوم، تحقيقات و فناوري با صدور پيامي آغاز سال تحصيلي جديد را به دانشگاهيان كشور به عنوان پيشگامان توسعه و تعالي ايران اسلامي تبريك گفت.

به گزارش ایرنا براساس اعلام روز سه شنبه وزارت علوم، 'كامران دانشجو' در پیام تبریك سال تحصیلی 92-1391 بر بهره برداری از مقتضیات و ظرفیت های موجود در سال 'تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' به ویژه توفیقات ارزشمند اجلاس سران كشورهای عضو جنبش عدم تعهد در ایران اسلامی تاكید كرد.

وی ضمن یادآوری فرصت تاریخی ریاست جمهوری اسلامی ایران بر اجلاس سران كشورهای غیرمتعهد طی سه سال آتی به پیشنهاد تاسیس كمیته علوم، تحقیقات و فناوری با محوریت وزارت علوم در دبیرخانه 'نم' از سوی روسای دانشگاهها و مراكز آموزش عالی كشور اشاره كرد.

دانشجو یادآورشد: درحال حاضر شرایط برای تحقق اهداف و پیشبرد برنامه های نظام آموزش عالی كشور در ابعاد ملی و بین المللی بیش از پیش فراهم شده است.

وی با آرزوی سال تحصیلی شورآفرین و نوید بخش فردایی بهتر برای دانشجویان و دانش آموزان اظهار داشت: جامعه دانشگاهی كشور اعم از استادان محترم و دانشجویان عزیز و كاركنان پرتلاش عرصه گسترده ستادی و اجرایی دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی با استعانت از خداوند متعال و اراده ای راسخ در انجام شایسته فعالیتهای علمی و پژوهشی، خود را برای ایفای وظایف و مسوولیتهای خطیرآماده می كنند.

وزیرعلوم در این پیام ابراز امیدواری كرد جامعه علمی و دانشگاهی به ویژه استادان و دانشجویان با مشاركت فعال در یك بسیج علمی همگانی و با حمایت و مساعدت همه سازمانها،نهادها و دستگاههای اجرایی بتوانند نقش ممتاز و متمایز خود را در بهره برداری از امكانات و ظرفیتهای موجود ایفا نمایند و ضمن تثبیت و تعالی جایگاه نخست جمهوری اسلامی ایران در منطقه، رتبه علمی كشور را از مرتبه فعلی به مراتب بالاتر در جهان ارتقا بخشند.

فراهنگ**1055
۰ نفر