۳۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۳۵
کد خبر: 80331460
T T
۰ نفر
استان البرز مي تواند قطب ورزش كشور شود

كرج - معاون حقوقي امور مجلس و هماهنگي استانهاي وزارت ورزش و جوانان گفت : استان البرز با توجه به داشتن توانمنديهاي ورزشي مي تواند به قطب ورزش كشور تبديل شود.

به گزارش ایرنا،' سید احمد رسولی نژاد' روز پنجشنبه در دومین همایش مدیران روابط عمومی ادارات كل ورزش و جوانان استانهای كشور در ساوجبلاغ افزود: با حمایت بیشتر و استفاده مطلوب از استعداد ها و توانمندیهای ورزشی استان البرز این امر محقق خواهد شد.

وی بیان داشت: البرز دارای قهرمانان ورزشی بسیاری در عرصه های ملی و برون مرزی است كه با افزایش حمایت توسط وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون ها و مسوولان مرتبط ، كسب مدال های قهرمانان این استان در عرصه های ملی و برون مرزی افزایش خواهد یافت.

رسولی نژاد، با اشاره به جایگاه و اهمیت روابط عمومی ها نیز اظهار داشت: مدیران روابط عمومی باید نقاط ضعف دستگاه ها و ادارات را شناسایی و به مدیران انتقال دهند.

وی افزود: انعكاس دیدگاه های مردم به مدیران از جمله وظایف حوزه روابط عمومی ها است كه باید به آن توجه ویژه شود.

این مسئول در ادامه به انعكاس رویدادهای تاثیرگذار در حوزه ورزش نیز اشاره كرد و گفت: تحقق این مهم بر عهده مدیران روابط عمومی است كه با ارائه اخبار مطلوب و صحیح علاوه بر اطلاع رسانی روحیه نشاط در جامعه را افزایش دهند.

رسولی نژاد یادآور شد: در سفرهای استانی، شاهد تلاشهای بی وقفه مدیران روابط عمومی ادارات كل ورزش و جوانان استانهای كشور هستیم و درصددیم مشكلات آنها بیش از پیش شناسایی و رفع شود.

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استانهای وزارت ورزش و جوانان همچنین از رسانه ها خواست تا اخبار ورزشی را صحیح و دقیق انعكاس دهند و در حوزه ورزش نیز مانند دیگر بخشها اخلاق حرفه ای رسانه ای را رعایت كنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این همایش دو روزه كه در دهكده ورزشی شهر چهار باغ شهرستان ساوجبلاغ از استان البرز در حال انجام است ، بیش از 70 نفر از مدیران روابط عمومی های استانهای مختلف، مدیركل و معاونان و مسئولان اداره كل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان حضور دارند.

این همایش امروز پایان می یابد.ك/2

694/ 692