۳۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۴:۱۷
کد خبر: 80331908
T T
۰ نفر
مراسم تجليل از قهرمانان المپيك و پاراالمپيك در قائمشهر برگزار شد

ساري - با حضور حجت الاسلام 'علي معلمي' نماينده مردم مازندران درمجلس خبرگان و برخي مسوولان استاني و شهرستاني ، مراسم تجليل از 'بهداد سليمي' قهرمان وزنه برداري مسابقات المپيك و 'مجيد لشگري' عضو تيم ملي والبيال نشسته جمهوري اسلامي در قائمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگات رهبری در این ایین كه در سالن آمفی تئاتر شهرداری قائمشهر برگزار شد، افزود: كسب این موفقیت های ورزشكاران در سایه ایثارگری و جانفشانی های شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام 'علی معلمی' گفت: تجلیل از برجستگان در هر عرصه ای كه فعالیت می كنند سزاوار است و مسئولان باید در این امر كوشا باشند.

وی از ورزشكاران و قهرمانان كه موفق به كسب عناوین برتر در رقابتهای المپیك و پاراالمپیك شدند قدردانی كرد و گفت: این افراد مایه عزت و اقتدار ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

فرماندار قائمشهر نیز در این مراسم گفت: میادین ورزشی فرصتی برای عرضه شایستگی های جوانان ایرانی است.

'علی پیرفلك' افزود: جوانان كشورمان نیز با درك این مساله در مسابقات ورزشی بویژه المپیك و پارا المپیك خوش درخشیدند و بارها پرچم كشورمان در قلب استعمار و كشور پیر مستكبر ، انگلستان ، برافراشته شد.

وی از ورزشكاران به عنوان سربازان میادین ورزشی یاد كرد و گفت : این ورزشكاران با حضورشان در میادین ورزشی كشورهای دیگر ، فرهنگ و اعتقادات كشورمان را عرضه و از آن دفاع می كنند.

فرماندار قائمشهر به اقدامات اخیر دولت در ایجاد بسترهای فعالیت ورزشی در این شهرستان اشاره كرد و گفت: ساخت چندین سالن ورزشی در محلات مختلف شهرستان از جمله این اقدامات است .

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر نیز به كسب 12 مدال المپیك و 24 مدال پاراالمپیك توسط ورزشكاران ایران اشاره كرد و گفت: از این تعداد سه مدال المپیك توسط ورزشكاران قائمشهری كسب شد و 'مجید لشگری' نیز بعنوان تنها ورزشكار قائمشهری عضو تیم ملی والیبال نشسته در مسابقات پاراالمپیك توانست به عنوان نایب قهرمانی دست یابد.

'عادل عالیشان' ادامه داد: در هفت سال اخیر ورزشكاران شهرستان قائمشهر با كسب مدالهای مختلف میادین ورزشی توانستند به موفقیت های بیشماری دست یابند.

در این مراسم از 'بهداد سلیمی' ورزشكار قائمشهری عضو تیم ملی وزنه برداری كه موفق به كسب مدال سنگین وزن المپیك 2012 لندن شد و همچنین ' مجید لشگری' ورزشكار دیگر قائمشهرعضو تیم ملی والیبال نشسته شركت كننده در پاراالمپیك و كسب كننده عنوان نایب قهرمانی با اهدای جوایزی تقدیر شد.ك/3

2501/7329/402