۲ مهر ۱۳۹۱، ۱۳:۳۶
کد خبر: 80336417
T T
۰ نفر
اعضاي باند سارقان خودرو در بابل شناسايي و دستگير شدند

ساري - سرپرست معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران از شناسايي و دستگيري اعضاي يك باند سرقت خودرو در بابل خبر داد و گفت : اعضاي اين باند توسط ماموران انتظامي كلانتري 12 اين شهرستان در چند روز گذشته متلاشي شد.

سرهنگ پاسدار ' سیدابوطالب حسینی ' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود : از سارقان دستگیر شده بیش از 33 دستگاه قطعه اوراق شده خودرو كشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت : سارقان خودرو در بابل زمانی دستگیر شدند كه ماموران كلانتری 12 شهرستان بابل خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر سرقت و اوراق كردن خودرو در این شهرستان دریافت كرده و آن را در دستور كار خود قرار دادند.

او افزود : با تشكیل تیم ویژه عملیاتی متشكل از رییس كلانتری ، افسر تجسس و افسر اطلاعات و انجام اقدمات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی توانستند متهمان به سرقت خودرو و محل اوراق كردن این خودروها را در حومه این منطقه شناسایی كنند.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت : با هماهنگی مرجع قضایی ، ماموران در اقدامی غافلگیرانه یكی از متهمان به سرقت را شناسایی و دستگیر و در بازرسی از محل مورد نظر 33 قطعه اوراق شده انواع خودروی پژو را كشف و ضبط كردند.

سرهنگ حسینی افزود : دو تن از همدستان این فرد نیز شناسایی و دستگیر شدند.ك/3

609/1654