ششمين جشنواره ملي تئاتر كودك و نوجوان ضامن آهو در بندرعباس برترين هاي بخش صحنه اي را شناخت

بندرعباس- همزمان با برگزاري مراسم پاياني ششمين جشنواره ملي تئاتر كودك و نوجوان ضامن آهو ،هيئت داوران اين جشنواره منتخبين بخش صحنه اي را معرفي كرد.

به گزارش یكشنبه شب ایرنا ،داوران متشكل از ایرج محمدی ،فریبا عباسی و علی رضایی در بخش طراحی و دوخت لباس لوح تقدیر و مبلغ شش میلیون ریال جایزه نقدی را مشتركا به طراحان لباس نمایش دنیا مثه یه باغه، یه باغ پر ستاره آقای رضا جوشعار از استان هرمزگان و نمایش آرزوی نرگس خانم فاطمه زهی زاده از استان گلستان و نمایش جنگل قصه ها آقای علی ادیبی از استان هرمزگان اهدا كرد و سایر آثار را شایسته رتبه اول تا سوم ندانست.

در بخش طراحی دكور و صحنه نیز لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به طراح دكور نمایش كوپه شماره هشت خانم لیلا بحری از استان خراسان رضوی اهدا شد و هیئت داوران در این بخش انتخاب دیگری نداشت.

در بخش پوستر و بروشور نیز لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال به طراح بروشور نمایش سلطان باغ بلور ، سید كوروش خلیلی پور از استان خراسان رضوی اهدا كرد و در این بخش نیز مانند دو بخش پیشین انتخاب دیگری نداشت.

هیئت داوران همچنین در انتخاب بازیگر خردسال نیز لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال جایزه نقدی به الینا ناهیدی فر بازیگر نمایش آرزوی نرگس اهدا شد و انتخاب دیگری نداشت.

هیئت داوران در بخش موسیقی نیز لوح تقدیر را به یحیی موسوی آهنگساز نمایش سلطان باغ بلور اهدا كرد.

لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال جایزه نقدی این بخش نیز به رضا حسینی آهنگساز نمایش دنیا مث یه باغه یه باغ پرستاره از استان هرمزگان به عنوان مقام سوم اهدا شد.

لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال جایزه نقدی نیز به آهنگساز نمایش جنگل قصه ها از استان هرمزگان محسن حاجی زاده به عنوان رتبه دوم اهدا شد.

همچنین لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال به آهنگساز نمایش آرزوی نرگس از استان گلستان بهنام پهلوان نژاد به عنوان رتبه اول اهدا گردید.

در بازیگری زن، لوح تقدیر و مبلغ شش میلیون ریال جایزه نقدی به خانم رحیمه ایرانمنش بازیگر نمایش جنگل قصه ها از استان هرمزگان به عنوان رتبه سوم اهدا شد.

زهرا ناوشكی بازیگر نمایش كوپه شماره هشت از مشهد نیز به عنوان رتبه دوم بازیگری زن لوح تقدیر و هشت میلیون ریال جایزه نقدی را از آن خود كرد.

جایزه رتبه اول بازیگری زن شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ 10میلیون ریال جایزه نقدی نیز به راضیه جوادی بازیگر جنگل قصه ها رسید.

هیئت داوران در معرفی بازیگران مرد از مجید رزبان بازیگر نقش فی پی در نمایش جنگل قصه ها با اهدای لوح تقدیر كرد و جایزه سوم شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی شش میلیون ریالی را به سید مهدی صمدی بازیگر نقش عطا در نمایش آرزوی نرگس از استان گلستان و محمد اسلامی بازیگر نقش آهو در نمایش سلطان باغ بلور از خراسان رضوی اهدا كرد.

جایزه دوم این بخش شامل لوح تقدیر و مبلغ هشت میلیون ریال به جواد بهرامی بازیگر نمایش دنیا مث یه باغه، یه باغ پر ستاره از هرمزگان رسید.

حسین طاهری بازیگر نمایش كوپه شماره هشت از خراسان رضوی نیز به عنوان بهترین بازیگر حائز رتبه اول شد و تندیس جشنواره ،دیپلم افتخار و 10میلیون ریال جایزه نقدی را با خود به مشهد برد.

در بخش نمایشنامه نویسی نیز مهدی سیم ریز نویسنده كوپه شماره هشت جایزه سوم را به همراه لوح تقدیر و مبلغ 6میلیون ریال نصیب خود كرد.

هیئت داوران جایزه رتبه دوم نمایشنامه نویسی شامل لوح تقدیر و هشت میلیون ریال جایزه نقدی را نیز به فریبا چوپان نژاد نویسنده آرزوی نرگس از گلستان اهدا كرد و هیچ متنی را به عنوان رتبه اول انتخاب نكرد.

در بخش كارگردانی هیات داوران جایزه سوم شامل لوح تقدیر و 6 میلیون ریال را به حامد رضوانی كارگردان جنگل قصه ها از هرمزگان اهدا كرد.

در این بخش فریبا چوپان نژاد كارگردان نمایش آرزوی نرگس از استان گلستان و رضا جوشعار كارگردان دنیا مثه یه باغه یه باغ پر ستاره از استان هرمزگان مشتركا دوم شدند و لوح تقدیر و جایزه هشت میلیون ریالی را دریافت كردند.

مهدی سیم ریز كارگردان نمایش كوپه شماره هشت از خراسان رضوی نیز به عنوان رتبه اول تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و مبلغ 10میلیون ششمین جشنواره ملی تئاتر كودك و نوجوان ضامن آهو با حضور 150هنرمند منتخب كشور از 28شهریور در فرهنگسرای طوبای بندرعباس آغاز شد و یكشنبه شب با صدور بیانیه هیات داوران و معرفی برگزیدگان و بهترین های جشنواره در دو بخش عروسكی و صحنه ای پایان یافت.ك/3

7192/668