400 دانشجوي جديد در دانشگاه پيام نور راسك پذيرفته شدند

سرباز- سرپرست دانشگاه پيام نور واحد راسك مركز شهرستان سرباز گفت: 400 دانشجوي جديد دانشگاه پيام نور واحد راسك در سال تحصيلي 91-92 پذيرفته شدند.

'محمود محمدی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دانشجویان در مقطع كارشناسی و در ده رشته تحصیلی دایر در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل شدند.

وی با اشاره به پیشینه دانشگاه پیام نور راسك اظهار داشت: این دانشگاه در سال 1382 با تعداد 15نفر دانشجو در سه رشته تاسیس شده است.

محمدی با بیان این كه دانشگاه پیام نور تنها مركز آموزش عالی شهرستان سرباز است گفت: با احتساب دانشجویان جدید الورود كه از طریق آزمون سراسری پذیرفته شده اند مجموع دانشجویان این دانشگاه به 1600 نفر افزایش یافته است.

وی گفت: این دانشگاه هم اكنون در مجتمع اداری شهر راسك مستقر و مرحله نخست آموزشی آن با زیر بنای 800 متر مربع در حال ساخت است.

سرپرست دانشگاه پیام نور راسك افزود: تاكنون حدود 250 نفر دانشجوی مقطع كارشناسی در 10 رشته از این دانشگاه دانش آموخته شدند.

وی برگزاری دو دوره اردوی جهادی دانشجویان بسیجی در شهرستان، دیدار دانشجویان با فرماندار به مناسبت روز جوان، برگزاری مراسم جشن و شب شعر به مناسبت های مختلف، اعزام دانشجویان به مناطق جنگی در قالب كاروان راهیان نور و مرقد مطهر حضرت امام (ره) و برپایی ایستگاه صلواتی در مناسبت های مذهبی از مهمترین فعالیت های فوق برنامه این دانشگاه ذكركرد.

شهر راسك مركز شهرستان سرباز در فاصله 500 كیلومتری جنوب زاهدان مركز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.ك/3

7313 / 653