۷ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۱۰
کد خبر: 80344458
T T
۰ نفر
دوره سربازي بهترين آزمون براي نماياندن ايستادگي است

رشت - جانشين فرماندهي نيروي انتظامي استان گيلان، دوره سربازي را بهترين آزمون براي نماياندن ايستادگي و توانمندي به منظور ارائه خدمات به جامعه دانست.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا ، سرهنگ 'محمد ابراهیم نوروزیان' به مناسبت روز سرباز در مراسم تجلیل از سربازان نیروی انتظامی گیلان گفت: محیط منظم، انسان ناظم بار می آورد.

وی افزود: وقتی كه یك فرد به مرحله ای از شهامت، شجاعت و توانمندی می رسد؛ آمادگی اش را تحت عنوان سرباز برای خدمت به مردم اعلام می كند.

سرهنگ نوروزیان با استناد فرمایش بنیانگذار كبیر جمهوری اسلامی ایران، سرباز را زینت نیروی انتظامی و كشور خواند و بیان داشت: دوره سربازی، بهترین آزمون برای نمایاندن ایستادگی و توانمندی به منظور ارائه خدمات به جامعه می باشد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان تقارن روز سرباز با هفته دفاع مقدس را نشان از توان، ایثار، شجاعت و وطن پرستی سربازان نظام اسلامی ایران دانست و اظهار كرد: جایگاه سرباز، جایگاهی مقدس است و سرباز در این جایگاه با عظمت ضمن كسب تجربه، افتخار خدمات دهی به مردم بزرگوار را نیز نائل می شود.

وی با اشاره به رشادت ها، ایثارگری های شهدا و دیگر بزرگان در راه حق و حقیقت گفت: صفات عالیه ای كه برای بقای انسانیت باشد، موجب ماندگاری نام خدمتگزار شده و این افتخار اینك نصیب سرباز می شود.

وی موقعیت كنونی سربازان را بهترین موقعیت ذكر و اضافه كرد: توان ارائه خدمات در نظام اسلامی كه اینك نصیب سربازان شده، سعادتشان را رقم خواهد زد.

در پایان این مراسم، تعدادی از سربازان نمونه تجلیل شدند.ك/2

695