مردم آذربايجان غربي هرگز رشادتهاي لشكر 64 اروميه را در طول جنگ از ياد نخواهند برد

مهاباد - معاون استاندار و فرماندار ويژه مهاباد گفت: مردم استان آذربايجان غربي هرگز رشادت هاي رزمندگان لشكر 64 اروميه را در دوران دفاع مقدس را از ياد نخواهند برد .

خضر كاك درویشی روز یكشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده تیپ 3 لشكر 64 ارومیه مستقر در مهاباد اظهار داشت: نیروهای این لشكر در شرایط بسیار سختی در طول جنگ تحمیلی در كنار مردم صبور استان ایستاده و در برابر دشمن تا دندان مسلح مقاومت كردند .

وی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نماد اقتدار، عزت و افتخار ملت ایران هستند و كارنامه سراسر افتخار ارتش در طول 33 سال گذشته از درخشندگی خاصی برخوردار است .

كاك درویشی اضافه كرد: شاید اگر دلاورمردیها و فداكاری های ارتش در طول دوران دفاع مقدس نبود قسمت عمده ای از كشورمان بدست دشمن می افتاد .

وی از جنگ بعنوان یك گنجینه یاد كرد و افزود: توانمندیهای نیروهای مسلح ما هم اكنون

بستری را فراهم كرده است كه قوای مسلح ما در زمره قوی ترین ارتش های منطقه و دنیا

تبدیل شود .

فرماندار مهاباد یادآور شد: هشت سال دفاع مقدس، فرصتی گرانبهایی بود تا ارتش و سپاه آمادگی خود را برای مقابله و دفاع در برابر دشمنان این مرز و بوم را سنجیده و آن را افزایش دهند .

در این مراسم كه نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی ، فرمانده لشكر 64 ارومیه ، امام جمعه و شماری از مسوولان این شهرستان حضور داشتند سرهنگ موسی حامد بابایی به عنوان فرمانده جدید تیپ 3 مهاباد معرفی و از خدمات امیر سرتیپ مظفر میرزابیگی قدردانی شد .

584/583