123 پروژه ورزشي جديد ويژه كارگران در كشور در دست احداث است

مشهد - وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي تعداد پروژه هاي ورزشي در دست احداث جديد در حوزه كارگران را در سطح كشور 123 مورد اعلام كرد.

به گزارش ایرنا ،عبدالرضا شیخ الاسلامی روز دوشنبه در مراسم بهره برداری از فاز دوم مجموعه ورزشی شهید برونسی مشهد، افزود : از كل پروژه های در دست اجرا 14 مورد مربوط به خراسان رضوی است.

وی گفت : ورزش برای تمامی اقشار جامعه امری ضروری است و در این میان برای كارگران به دلیل حجم بالای كار جسمی ضروری تر است .

وی اظهارداشت : تلاش ما آن است تا امكانات و فضاهای مورد نیاز برای ایجاد آرامش و تامین سلامت كارگران را فراهم نماییم.

وی با تاكید بر اهتمام دولت نهم و دهم نسبت به ورزش كارگران و تامین زیر ساخت های ورزشی برای این قشر، افزود : هم اكنون تعداد اماكن ورزشی كارگران در كشور كه تا قبل از دولت نهم فقط 21 واحد بود به بیش از 250 مجموعه رسیده است.

وی در ادامه از پیوستن ایران به فدراسیون جهانی ورزش كارگری خبر داد و گفت: در آینده ای نزدیك فدراسیون ورزش های كارگری كشور راه اندازی می شود.

دیر كل تعاون،كار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی هم در ادامه این مراسم پروژه مجموعه ورزشی شهید برونسی را از مصوبات دور اول سفر هیات دولت به این استان ذكر كرد.

علی اكبر لبافی افزود : برای بهره برداری از این پروژه 11 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گفته وی ، این سالن در زمینی به وسعت دو هزار و 400 متر مربع احداث شده و دارای سالن های فوتسال، والیبال، بسكتبال و هندبال و سالن ورزش های رزمی است.

مجموعه ورزشی شهید برونسی در یكی از مناطق بسیار شلوغ و پرجمعیت مشهد با عنوان قاسم آباد احداث شده است.

2713/659