۱۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۳:۵۵
کد خبر: 80359129
T T
۰ نفر
نمازهاي جمعه بايد با حضور مردم، باشكوه برگزار شود

يزد - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: نمازهاي جمعه بايد با حضور و همكاري آحاد مردم خيلي باشكوه برگزار شود.

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار ایرنا ، آیت الله ' محمد رضا ناصری ' در جمع ائمه جمعه استان با اشاره به اهمیت اقامه این آیین عبادی سیاسی در اسلام و انقلاب افزود: خطبای جمعه باید در خطبه های نماز جمعه مردم را به وظایف خود آشنا نمایند .

وی اظهار داشت: روشنگری و هدایت مردم در خصوص ترفندهای دشمنان و همچنین لزوم وحدت كلمه بر حول محور دین و ولایت هم از دیگر وظایف خطبای جمعه می باشد .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تصریح كرد: دشمنان انقلاب اسلامی از اقامه پرشور نمازهای جمعه بسیار ناراحت هستند.

ناصری گفت: تبیین ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم و نقش حضور آنها در مقابله با توطئه های مختلف دشمنان از دیگر وظایف عمده در این بخش است .

امام جمعه یزد از ستادهای نماز جمعه و كسانی كه در ارتباط با اقامه این فریضه مهم عبادی و سیاسی فعالیت می كنند خواست تا زمینه حضور جوانان را فراهم كنند .

ناصری گفت: حضور نسل جوان در نمازهای جمعه یك وظیفه مهم محسوب می گردد كه نباید بدان بی توجه و بی تفاوت بود .

وی همچنین با قدردانی از همه كسانی كه طی 33 سال گذشته خالصانه در این زمینه فعالیت می كنند بر برگزاری باشكوه آن تاكید كرد .

در 26 منطقه استان ، نمازجمعه اقامه می شود.ك2

7536/1968