نمايندگان  فوتبال مازندران مقابل حريفان خود شكست خوردند

ساري - 4 نماينده فوتبال مازندران در ليگ دسته دوم فوتبال كشور ، در هفته چهارم اين رقابت ها ، مقابل حريفان خود شكست خوردند تا ناكامي مطلق ، ره آورد اين تيم ها براي فوتبال مازندران باشد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، عصر روز دوشنبه تیم های شموشك نوشهر ، صنعت ساری ، استقلال ساری و دریای محمودآباد نتایج دیدارهای خود را به حریفان واگذار كردند تا روز تلخی را برای ورزش فوتبال استان رقم بخورد .

در ساری و در ورزشگاه شهدا این شهر ، تیم فوتبال صنعت ساری دومین شكست خانگی را در لیگ امسال پذیرفت و با نتیجه 3 بر 1 از تیم شهرداری اردبیل شكست را خورد .

'كاظم محمدی' و ' حجت عرفانی' در نیمه اول برای تیم میهمان گلزنی كردند و ' حمید فرجی' گل تیم صنعت ساری را در این نیمه وارد دروازه تیم شهرداری اردبیل كرد .

در نیمه دوم و در شرایطی كه حدود 500 هوادار حاضر در ورزشگاه در انتظار حملات بیشتر تیم صنعت بودند، دروازه این تیم برای سومین بار و توسط 'حمید غیبتی' باز شد تا دستان ' شبیر لطفی' سرمربی تیم صنعت و شاگردان به علامت تسلیم شدن بالا برود و بار دیگر شكست خانگی را بپذیرند .

در نوشهر تیم فوتبال شموشك با نتیجه مشابه 3 بر 1 مغلوب تیم قدرتمند مس سونگون تبریز شد تا شرایط برای تیم شموشك و شاگردان ' حسین مسگر ساروی ' سخت تر شود .

'كریم باقری'، 'علی عبدی' و 'مهدی رستم زاده' برای تیم سونگون و 'فرشید خزایی' برای تیم شموشك در این دیدار گلزنی كردند .

در اصفهان تیم دریای محمودآباد میهمان تیم گیتی پسند اصفهان بود كه در پایان با 3 گل ، اصفهان را ترك كرد .

'علیرضا امیری نسب ' ، ' سجاد اژدر' و 'علی طاووسی' زنندگان گل های تیم گیتی پسند در این مسابقه بودند .

در آخرین مسابقه نماینده فوتبال مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال كشور ، تیم استقلال ساری در ورزشگاه در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد مقابل سیاه جامگان این شهر قرار گرفت و با نتیجه 1 بر صفر شكست خورد.

' احسان احمدی' زننده تنها گل تیم میزبان در این دیدار بود .

نمایندگان فوتبال مازندران در هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال كشور در مقابل 10 گلی كه دریافت كردند فقط موفق شدند 3 بار گلزنی كنند . ك/3

7331/402