۲۰ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۲۲
کد خبر: 80365472
T T
۰ نفر
نمايشگاه تخصصي ادبيات كودك و نوجوان در گيلان گشايش يافت

رشت - نمايشگاه تخصصي ادبيات كودك و نوجوان با حضور مسوولان كشوري و استاني در مجتمع فرهنگي هنري كانون گيلان در رشت گشايش يافت.

در این نمایشگاه كه با حضور 'مریم صباغ زاده ایرانی' مدیر آفرینش های ادبی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان كشور به مناسبت جشنواره یك هفته با كانون و هفته ملی كودكان برپا شده، جمعی از مربیان كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان گیلان نیز حضور دارند.

مدیر كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان گیلان، معرفی قابلیت های مركز آفرینش های ادبی كانون پرورش فكری با محوریت شعر، كارگاه شعر، شناسایی، شكوفایی پرورش استعدادهای ادبی و آشنایی با مفاخر گیلان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام كرد.

'نقی علیزاده خطیبانی' در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این نمایشگاه در غرفه هایی با عناوین طرح ادبی، ادبی حضوری، انجمن ادبی، بخش مكاتبه ای، ادبیات بومی و محلی، ادبیات آیینی، كارگاه داستان، كارگاه شعر، كارگاه تخصصی شعر، شعر و نجوم، شعر و معرفی كتاب برپا شده است.

وی اظهار كرد: شعر و قصه گویی، شعر و شعرخوانی، شعر، بازی و سرگرمی، شعر و كاردستی، شعر و مسابقه، شعر و معرفی شخصیت، شعر و معرفی سرزمین، شعر و معرفی وقایع، شعر، قرآن و حدیث از دیگر موضوعات غرفه های نمایشگاه تخصصی ادبیات كودك و نوجوان در كانون پرورش فكری گیلان است.

نمایشگاه یاد شده به مدت یك هفته برای بازدید كودكان و نوجوانان دایر است. ك/2.

7286/ 603