۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۳:۵۴
کد خبر: 80373223
T T
۰ نفر
شهرك صنعتي خان احمد باشت مستعد احداث صنايع تبديلي بخش كشاورزي است

يايوج - فرماندار باشت گفت: وجود زمين هاي كشاورزي مرغوب و حاصلخيز در حاشيه شهرك صنعتي خان احمد باشت اين شهرك را مستعد احداث صنايع تبديلي بخش كشاورزي نموده است.

'علی اصغر قلی پور' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد صنایع تبدیلی و فراوری محصولات كشاورزی و باغی در این شهرك صنعتی باعث استفاده از ارزش افزوده محصولات كشاورزی و كمك به درآمد زایی كشاورزان خواهد شد.

وی بیان كرد: شهرك صنعتی خان احمد باشت امكانات مورد نیاز از قبیل گاز، برق و آب صنعتی و شرب را دارد و بخشی از آن نیز تقسیم بندی، خیابان كشی و جدول گذاری شده و آماده واگذاری به سرمایه گذاران متقاضی برای ایجاد واحدهای تولیدی و اقتصادی كوچك، متوسط و بزرگ است.

قلی پور قرار گرفتن در كنار جاده سراسری استان های جنوبی به مركز و شمال كشور، فاصله حدود 160 كیلومتری با خلیج فارس و دسترسی به كشورهای حوزه خلیج فارس را از مهمترین مزایای شهرك صنعتی خان احمد باشت اعلام كرد.

وی اظهار داشت: این شهرك در فاصله 15 كیلومتری از شهر باشت و 40 كیلومتری از شهر دوگنبدان در منطقه ای با جنگل های انبوه واقع شده و علاوه بر داشتن آب و هوای مطبوع از چشم انداز زیبایی نیز برخوردار است.

قلی پور عنوان كرد: از هرگونه سرمایه گذاری استانی، ملی و خارجی برای احداث واحدهای تولیدی، اقتصادی و صنایع تبدیلی در شهرك صنعتی خان احمد باشت به طور مطلوب استقبال می شود.

وی ابراز داشت: متقاضیان سرمایه گذاری در این شهرك علاوه بر دریافت تسهیلات ریالی و ارزی از حمایت ها و مشوق های دولتی نیز بهره مند خواهند شد.

شهرك صنعتی خان احمد باشت 100 هكتار مساحت دارد.

671/7535