۳۰ مهر ۱۳۹۱، ۱۳:۳۵
کد خبر: 80380308
T T
۰ نفر
نمايشگاه سراسري رسانه هاي ديجيتال در اردبيل گشايش يافت

اردبيل - دومين نمايشگاه و جشنواره سراسري رسانه هاي ديجيتال در قالب 80 غرفه روز يكشنبه در اردبيل گشايش يافت.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: غرفه های شركت كننده از سراسر كشور در این نمایشگاه حضور یافته اند و محصولات خود را با تخفیف 50 درصدی عرضه می كنند.

منصور شرفی افزود: این نمایشگاه در قالب 10 بخش بازی های رایانه ای ، كودك و رسانه ، نرم افزار تلفن همراه ، هنرهای دیجیتال و فرصت ها و تهدیدها دایر شده است.

وی با بیان اینكه استفاده از رسانه های دیجیتال جزو نیازهای ضروری خانواده ها می باشد، بیان كرد: برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال گام مهم و مثبتی جهت ارتقای سطح علمی جامعه است.

وی گفت: از آنجایی كه دنیای مجازی و اینترنت امروزه توسط اكثریت افراد جامعه و به ویژه قشر جوان مورد استفاده قرار می گیرد توجه به نیاز مخاطبان مورد اهمیت است.

شرفی اظهار كرد: باید اقدامات و تلاش های لازم برای مدیریت فضای مجازی انجام شود وگرنه فضای مجازی جوانان و نوجوانان ما را مدیریت خواهد كرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص راه اندازی خانه های فرهنگ دیجیتالی در استان اردبیل گفت: به بركت دولت دهم و با حمایت مركز تولید و فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توانسته ایم مجتمع دیجیتال را در مركز استان اردبیل در مجتمع فدك دایر كنیم.

وی ادامه داد: همچنین در شهرستان های خلخال ، نمین ، بیله سوار و پارس آباد نیز خانه های فرهنگ دیجیتال راه اندازی شده و فعالیت می كند.

دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از روز سی ام مهرماه تا چهارم آبان ماه همه روز از ساعت 10 صبح تا 20 شب به صورت مستمر در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی اردبیل برای بازدید عموم دایر است.

8124/530/ 1645
۰ نفر