۱ آبان ۱۳۹۱، ۱۶:۴۶
کد خبر: 80382382
T T
۰ نفر

فرماندار جديد شهرستان بجستان معرفي شد

۱ آبان ۱۳۹۱، ۱۶:۴۶
کد خبر: 80382382
فرماندار جديد شهرستان بجستان معرفي شد

گناباد- فرماندار جديد شهرستان بجستان صبح امروز با حضور معاون سياسي، امنيتي استانداري خراسان رضوي معرفي شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی در آئینی كه صبح امروز در محل فرمانداری شهرستان بجستان برگزار شد معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت:باید از فرصت خدمت به مردم برای خدمت رسانی حداكثری استفاده كرد.

'محمد غفاری' خدمت در نظام جمهوری اسلامی را بالاترین توفیق دانست و با قدردانی از تلاشهای 'محمد صولتی' فرماندار سابق شهرستان بجستان، 'حسین جمشیدی'را به عنوان فرماندار جدید بجستان معرفی و حكم وزیر كشور را به وی اعطا كرد.

مدیركل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی نیز در این آیین افزود: به كمك اتحاد، بصیرت و آگاهی مردم و زعامت رهبر فرزانه نظام، فتنه گری و دسیسه چینی استكبار در 33 سال گذشته شكست خورده است.

'علی اصغر رشید' افزود: تحمیل فشارهای گوناگون به جمهوری اسلامی ایران و دست آویز قراردادن موضوعاتی هم چون انرژی هسته ای، تحریم اقتصادی، حقوق بشر و حقوق زنان، چیزی جز مانع تراشی برای جلوگیری از اسوه شدن ایران برای ملتهای دنیا نیست.

وی برنامه ریزی، بهره گیری از استعدادها و ظرفیتهای موجود، علاقه به خدمتگزاری، مشورت و استفاده بجا از علم و دانش و مهارت، پرهیز از بدگمانی و اختلاف و سعه صدر را از ابزارهای مهم مدیریتی برای پیشبرد اهداف عالیه نظام و دستیابی به پیشرفت و توسعه دانست و از فرمانداران خواست كه از این ابزارها در اداره شهرستانها بهره گیرند.

1922/659