۳ آبان ۱۳۹۱، ۷:۵۲
کد خبر: 80384336
T T
۰ نفر
مركز آموزشي،درماني امام سجاد(ع) ياسوج با كمبودنيروي انساني مواجه است

ياسوج - رييس مركز آموزشي و درماني امام سجاد( ع) ياسوج گفت: اين مركز با 195تخت فعال بيمارستاني و بخش هاي مختلف درماني و آموزشي هم اكنون با كمبود شديد نيروي انساني متخصص مواجه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دكتر 'كیان دهراب پور' روز چهارشنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا افزود: این مركز دارای بخش های مختلف داخلی ، اطفال ، نوزادان ، مراقبت های ویژه قلب ، زنان و زایمان ، جراحی چشم ، گوش و حلق و بینی و كلیه و مجاری اداری است.

وی بیان كرد: با وجود بخش های مختلف و تخصصی ، جراحی های عمومی و مراقبت های ویژه ، كمبود نیروی انسانی یكی از مهمترین معضلات كنونی در این مركزآموزشی و درمانی محسوب می شود.

دهراب پور یكی دیگر از معضلات اساسی در این مركزآموزشی و درمانی را نبود تخت های مراقبت ویژه اعلام كرد.

وی افزود: البته با هماهنگی دانشگاه علوم پزشكی با وزارت بهداشت قرار است تا پایان سال جاری تعداد شش تخت مراقبت های ویژه به این بیمارستان افزوده شود.

وی از راه اندازی بخش جراحی قلب در این مركز آموزشی و درمانی تا آینده ای نزدیك خبر داد و گفت: هم اكنون دستگاه 'آنژیوگرافی' ویژه جراحی قلب با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال خریداری و فضای فیزیكی مورد نیاز این بخش نیز در ماه جاری به بهره برداری خواهد رسید.

دهراب پور با بیان اینكه هم اكنون بیماران قلبی زیادی از استان به دلیل كمبود امكانات و تجهیزات به سایر استان ها اعزام می شوند ،افزود: با راه اندازی بخش جراحی قلب در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج این معضل تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.

وی با توجه به كمبود نیروی خدماتی در مركز آموزشی و درمانی امام سجاد (ع) یاسوج از مردم و مراجعان خواست تا نسبت به رعایت بهداشت عمومی همكاری بیشتری با كاركنان این مركز داشته باشند.

671/7530