۱۴ آبان ۱۳۹۱، ۱۹:۰۷
کد خبر: 80400397
T T
۰ نفر
خادمان نمونه فرهنگ عمومي شهرستان گناباد تجليل شدند

گناباد- خادمان نمونه فرهنگ عمومي شهرستان گناباد در سال 1391 روز يكشنبه طي مراسمي در تالار اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان تجليل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار شهرستان گناباد طی سخنانی در این مراسم گفت:جوهره انقلاب ما فرهنگی است و با وجود اهمیت بسیار حوزه فرهنگ، ما همچنان از این حوزه غافل هستیم.

محمد صفایی افزود: این در حالی است كه به دلیل جوهره غنی فرهنگ شیعه ما تا امروز در جدال فرهنگی با دشمن موفق و پیروز بوده ایم.

وی اظهار داشت: فرهنگی كه با چالش مواجه نمی شود همچون آبی راكد به فساد می گراید و فرهنگی كه در مقابل چالش، پاسخ نمی دهد نیز محكوم به شكست است .

وی افزود:تنها فرهنگی پیروز است كه علاوه بر مواجهه با چالش، توانایی ارائه پاسخ مناسب به این چالشها را نیز داشته باشد و در فرهنگ شیعه، این توانمندی به غایت و كمال وجود دارد كه ما هنوز نتوانسته ایم از بخش كوچكی از آن بهره بگیریم.

فرماندار شهرستان گناباد گفت:یكی از نشانه های پیروزی ما این است كه هم در عرصه منطقه ای و هم در عرصه فرامنطقه ای توانسته ایم پیام الهام بخش انقلاب را ارسال كنیم .

صفایی در ادامه تاكید كرد:ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اسلام، انتشار كاریكاتور درباره ایشان و قرآن سوزی در آمریكا نیز از دلایل و نشانه های غلبه منطق انقلاب بر منطق غرب است.

به گفته وی، جهان استكبار همچون فردی كه در یك مباحثه عقلانی از ارائه دلیل و برهان عاجز مانده و فحاشی می كند به این گونه اقدامات سخیف روی آورده است.

وی با اشاره به فعالیتهای شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناباد گفت:اجرای كامل قانون منع به كارگیری اسامی بیگانه در اماكن تجاری و عمومی یكی از اقدامات خوب دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناباد بوده است.

در ادامه این آیین از 'محمد برادران'، فیلمساز و مسوول انجمن سینمای جوانان گناباد و دارنده مدال طلای یونیكا، 'حسین فیاضی' نخستین مدیر جهادسازندگی شهرستان گناباد و موسس یكی از موسسات خیریه این شهرستان، 'مصطفی صفایی' معلم بازنشسته و مدرس دوره های تعلیم و تربیت و روانشناسی و حجت الاسلام 'ابوالقاسم آبسالان' از مدرسان حوزه علمیه شهرستان گناباد تجلیل شد.

1922