۲۶ آبان ۱۳۹۱، ۱۴:۵۸
کد خبر: 80417675
T T
۰ نفر
راهپيمايي ضد صهيونيستي مردم شهرستان ورامين برگزار شد

ورامين- مردم شهرستان ورامين پس از برگزاري نماز جمعه با حضور درخيابانهاي اين شهر در حمايت از مردم مظلوم فلسطين شعارهاي ضد امريكايي و صهيونيستي سردادند.

به گزارش ایرنا، مردم ورامین با عبوراز خیابان مسجد جامع و تجمع در میدان امام خمینی(ره) ، با سردادن شعارهای 'مرگ بر اسرائیل ' و ' مرگ بر امریكا ' محاصره غزه را محكوم كردند.

شركت كنندگان با حمل پلاكاردهایی از مجامع بین المللی خواستند دربرابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ساكت ننشینند.

فرماندارورامین درحاشیه این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا گفت: امروز سكوت در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی گناهی نابخشودنی است.

' محسن منصوری' افزود: سكوت مجامع بین‌المللی و مدعی حقوق بشر و برخی كشورهای اسلامی درباره جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان لكه ننگی باقی می ماند.

وی بیان كرد: مساله فلسطین و نوارغزه درحال تبدیل به یك فاجعه بزرگ جهانی است و تعلل دررسیدگی به وضعیت مردم مظلوم فلسطین فجایع بیشتری را درپی خواهد داشت.

راهپیمایان درپایان با تصویب قطعنامه ای ضمن حمایت كامل ازمردم مظلوم فلسطین، خواستار اتحاد مسلمانان در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل شدند.

نمازگزاران پاكدشت نیز با شركت در راهپیمایی با سردادن شعارهایی نظیر' مرگ بر آمریكا ' ، ' مرگ بر اسرائیل ' ، ' هیهات من الذله ' و ' هنگام پیروزی ما می‌رسد ، آزادی قدس فرا می‌رسد ' حمایت خود را از مبارزان فلسطینی اعلام كردند .

گزارش ها از شهرهای شریف آباد و فرون آباد از توابع شهرستان پاكدشت نیز حاكی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

تهرام/7254 /1600/