۲۶ آبان ۱۳۹۱، ۱۵:۴۴
کد خبر: 80417776
T T
۰ نفر
نمازگزاران بندرعباس جنايات رژيم صهيونيستي درغزه را محكوم كردند

بندرعباس- شركت كنندگان در آيين عبادي سياسي نماز جمعه بندرعباس با شركت در راهپيمايي با شكوه، جنايات رژيم جعلي اسرائيل را محكوم كردند.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران بندرعباس كه در پیشاپیش آنان نماینده ولی فقیه در هرمزگان و مسئولان سیاسی، امنیتی ، انتظامی و نظامی استنن درحركت بودند با سردادن شعارهای مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل، در حمایت از ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین راهپیمایی كردند.

الله‌اكبر خامنه ای رهبر، اسرائیل جنایت می‌كند، آمریكا حمایت می‌كند، فلسطین پیروز است، آمریكا نابود است، و یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا خواستار حمایت همه جانبه مسلمانان جهان و بخصوص دولت های جدید عربی از مردم مظلوم غزه شدند.

راهپیمایان ضمن به آتش كشیدن پرچم آمریكا و اسرائیل شعارهایی نیز در محكومیت برخی از كشورهای اروپایی حامی رژیم نامشروع اسرائیل بخصوص استعمار پیر انگلیس و فرانسه سر دادند.

نمازگزاران كه تعداد آنان به بیش از صدها نفر می رسید در مسیر راهپیمایی محل گلزار شهدا تا بلوار اصلی شهدای شهر بندرعباس، پارچه نوشته هایی با مضمون مرگ بر اسرائیل و آمریكا، قدس از آن ماست و همچنین تصاویری از مسجدالاقصی و شهدای غزه با خود حمل می كردند.

تظاهر كنندگان ضمن اعلام انزجار از اقدامات جنایتكارانه‌ی رژیم صهیونیستی در زمینه كشتار مردم مسلمان باریكه غزه خواستار برخورد سازمانهای بین المللی و حقوق بشر و به خصوص دولتمردان كشورهای اسلامی با این جنایت شدند.

گزارشهای دریافتی از دیگر شهرستانهای هرمزگان از جمله میناب، رودان، حاجی آباد، بندرلنگه، پارسیان، بستك، جاسك، سیریك نیز حاكی از حضور پرشور نمازگزاران شیعه و سنی در تظاهرات حمایت از مردم غزه است.ك/4

512/668/330
۰ نفر