اولين نمايشگاه مجازي الكامپ 15 آذرماه فعاليت خود را آغاز مي كند

تهران - رييس مجمع تشكل هاي فناوري اطلاعات از برپايي اولين نمايشگاه مجازي الكترونيك ، رايانه و تجارت الكترونيكي (الكامپ) سه روز پيش از برگزاري هيجدهمين نمايشگاه بين المللي الكامپ خبر داد.

به گزارش ایرنا، 'محمدرضا طلایی ' روز چهارشنبه در نشست خبری كارگروه برنامه ریزی هیجدهمین نمایشگاه بین المللی الكامپ عنوان كرد: در نمایشگاه مجازی الكامپ برگزاركننده می تواند با كمترین هزینه یك مجموعه نمایشگاهی را برگزار كند.

هیجدهمین نمایشگاه بین المللی الكامپ از 19 تا 22 آذرماه جاری در محل دایمی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی برگزار می شود.

این فعال بخش خصوصی گفت كه هزینه شركت درنمایشگاه مجازی با نمایشگاه واقعی قابل قیاس نبوده و مدت زمان و نوع اطلاع رسانی نیز از هر لحاظ بیش از یك نمایشگاه واقعی است.

وی همچنین از افتتاح باشگاه مجازی الكامپ با استفاده از فناوری روز و اینترنت خبر داد و گفت: می توان اطلاعات مربوط به شركت كنندگان را برای همیشه و به صورت مجازی در اختیار متقاضیان قرار داد.

طلایی گفت: سایت باشگاه مجازی الكامپ با توجه به محدودیت های پنهای باند اینترنت و اهمیت عدم بروز اشتباه و نیازهای یك مجموعه نمایشگاهی و اطلاع رسانی طراحی و پیاده سازی شده است.

رییس مجمع تشكل های فناوری اطلاعات افزود: در این طرح برای هر شركت یك صفحه و فضای مجزا در نظر گرفته شده و همزمان با اجرای نمایشگاه واقعی،باشگاه مجازی الكامپ نیز افتتاح و راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینكه الكامپ 18 با شعار' فناوری اطلاعات محور توسعه اقتصادی و جامعه دانش بنیان 'برگزار خواهد شد، افزود: این نمایشگاه كه همزمان با سال تولید ملی ، حمایت از كار و سرمایه ایرانی برگزار می شود،قصد دارد توانمندی های بومی فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتبااطات را به معرض دید علاقه مندان قرار دهد.

هیجدهمین نمایشگاه بین المللی الكامپ قرار است در فضایی به وسعت 17 هزار متر مربع برگزار شود. این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه مشابه سال قبل با 6 هزار متر كاهش فضا مواجه است .

معاون امور بین المللی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران نیز دراین نشست گفت : دربرگزاری این گونه نمایشگاه ها باید زمینه جذب حداكثری بخش خصوصی فراهم شود .

'سیدمهدی میرابوطالبی' بااشاره به مشكلات ارزی پیشنهادكرد تا در جدول تخصیص ارز برای حوزه فناوری ، نرخ ارز با پایین ترین قیمت مد نظر قرار گیرد.

اقتصام (3)**1601**1561
۰ نفر