نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات در مشهد آغاز به کار کرد + فیلم

مشهد-ایرنا-بیست و سومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات و رایانه با رویکرد صنایع بلاکچین و رمزارزها، تجارت الکترونیک، هوش مصنوعی، بازی های رایانه ای، گوشی همراه و قطعات الکترونیک عصر چهارشنبه با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه معاون وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات، معاون وزیر صمت، رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران و رییس مرکز ملی فضای مجازی به همراه سایر مسوولان و فعالان حوزه تکنولوژی حضور داشتند.

نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات در مشهد آغاز به کار کرد + فیلم


معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه با مشارکت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و با حضور ۱۴۰ شرکت از این استان و ۱۰ شرکت از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی و اصفهان گشایش یافته است.
سعید صیفی ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه حضور پررنگ فعالان این عرصه در توسعه کسب و کار و ایجاد شبکه های تجاری و عرضه آخرین نرم افزارها موبایلی و گوشی های همراه بوده است.
وی تصریح کرد: معرفی ظرفیت‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه‌های مختلف محصولات رایانه ای کشور، ایجاد اشتغال و رونق تولید حوزه صنعت دیجیتال از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد عنوان کرد: بیست و سومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رایانه در ۴۵۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن فردوسی این مجموعه برپا شده است.
صیفی عنوان کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۱۳ آبان ۱۴۰۲ طی ساعات ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود با استقبال گسترده بازدیدکنندگان همراه شود.
نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود ۳ میلیون نفر بازدید کننده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha