۱۶ آذر ۱۳۹۱، ۹:۱۱
کد خبر: 80443731
T T
۰ نفر
هندبال يزد براي موفقيت به همكاري مسئولان و بخش صنعت نياز دارد

يزد - رييس هيات هندبال استان يزد گفت: رشته هندبال در يزد براي موفقيت و كسب عناوين شايسته در سطح كشور به همراهي و حمايت هاي مادي و معنوي مسئولان اجرايي و بخش صنعت نياز دارد .

' ابوالفضل خوشنویس ' روز پنج شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: از هیات هندبال استان در وضعیت كنونی یك تیم در لیگ دسته اول كشور حضور دارد .

وی اضافه كرد: این تیم اكنون اسپانسر و حامی مالی از بخش صنعت ندارد و با توجه به هزینه تیمداری به حمایت و همراهی مسئولان و بخصوص بخش صنعت نیاز مبرم است .

رییس هیات هندبال استان یزد اظهار داشت: رشته هندبال در یزد دارای علاقمندان فراوانی است كه اگر حمایت مادی و معنوی بیشتر شود ، حرف های زیادی برای گفتن در سطح كشور خواهد داشت .

خوشنویس با اشاره به اینكه لیگ هندبال دسته اول كشور از رقابت های حساس و قابل توجه فدراسیون می باشد از مسئولان و علاقمندان خواست تا این تیم را در رقابت های لیگ امسال تنها نگذارند .

وی حضور مسئولان و تماشاگران را در مسابقاتی كه در یزد برگزار می شود ، موجب دلگرمی دست اندركاران و عامل مهمی در ارتقای روحیه تیم و كسب نتایج بهتر ذكر كرد .

رییس هیات هندبال یزد گفت: در هفته پنجم لیگ دسته اول هندبال قهرمانی باشگاه های كشور در روز جمعه ( فردا ) تیم هندبال یزد از ساعت 16 در سالن شاهدیه یزد میزبان تیم مازندران است .

خوشنویس گفت: این مسابقات در مجموع با حضور 12 تیم در قالب دو گروه و بصورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود .ك3

7536/1968