۱۶ آذر ۱۳۹۱، ۱۹:۵۵
کد خبر: 80444738
T T
۰ نفر

چهار باند سارقين حرفه اي در مشهد متلاشي شد

۱۶ آذر ۱۳۹۱، ۱۹:۵۵
کد خبر: 80444738
چهار باند سارقين حرفه اي در مشهد متلاشي شد

مشهد- فرمانده انتظامي مشهد از متلاشي شدن چهار باند سارقين حرفه اي توسط ماموران كلانتري گلشهر اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ 'احد كریمی' روز پنجشنبه گفت: ماموران آگاهی كلانتری گلشهر مشهد در راستای اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور برخورد با سارقین خیابانی را در دستور كار خود قرار دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی وی افزود: پلیس در این عملیات گسترده، باند مخوف زورگیری از شهروندان مشهد كه در محدوده صد متری ، بولوار دانشجو و هاشمیه مشهد طعمه های خود را به عنوان مسافر سوار خودرو سرقتی می كردند و با تهدید و توسل به زور مرتكب سرقت می شدند را شناسایی و تحت تعقیب قرار داد.

او گفت: با شناسایی مخفیگاه اعضای این باند در محدوده پارك ارم مشهد ماموران انتظامی وارد عمل شدند و با هماهنگی مراجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه چهار نفر از اعضای باند را در حالی كه قصد مقاومت در برابر پلیس داشتند دستگیر كردند.

وی اظهارداشت: در بازرسی از این متهمان چهار قبضه قمه و كارد بزرگ و یك افشانه فلفلی كشف شد و متهمان به 9 فقره سرقت اعتراف كردند.

رییس پلیس مشهد افزود: تیم های آگاهی كلانتری گلشهر همچنین دو تن از اعضای اصلی باند سرقت از منازل مسكونی محدوده گلشهر مشهد را نیز با همكاری شهروندان دستگیر كردند كه این متهمان نیز تاكنون به سه فقره سرقت اعتراف كرده اند.

سرهنگ كریمی گفت: در این عملیات گسترده باند سرقت از كارگاه های خصوصی نیز متلاشی و دو متهم دستگیر شدند كه به سه فقره سرقت اعتراف كرده اند.

وی افزود: پلیس همچنین با بررسی گزارش های مردمی توانست سه نفر از اعضای اصلی باند حرفه ای سرقت لوازم و قطعات داخل خودروهای سواری را در مشهد دستگیر كند.

وی اظهار داشت: این متهمان نیز تاكنون به هشت فقره سرقت اعتراف كردند./1

7490/664