۲۴ آذر ۱۳۹۱، ۱۳:۵۷
کد خبر: 80455473
T T
۰ نفر
امام جمعه ساري: وحدت حوزه و دانشگاه امري ضروري است

ساري - نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه ساري گفت: در شرايط حساس كنوني كشور وحدت حوزه و دانشگاه ضروري و امري اجتناب ناپذير است.

آیت الله 'نورالله طبرسی' درخطبه های نمازجمعه ساری افزود: برای دستیابی به آرمان های بلند و ملكوتی امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث وحدت حوزه و دانشگاه باید تلاش های بیشتری صورت گیرد.

وی اظهاركرد: استادان دانشگاه و مدرسان حوزه و طلاب و دانشجویان برای حفظ استقلال نظام اسلامی باید دركنار و همراه یكدیگر باشند.

امام جمعه ساری با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی درجمع نخبگان و استادان كشورهای اسلامی، گفت: وحدت و اتحاد مسلمانان عامل مهم ایستادگی در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان است.

وی گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جامعه اسلامی مفید و اثرگذار است.

خطیب جمعه ساری افزود: دشمنان تمام تلاش خود را معطوف به ضربه زدن به اسلام ناب محمدی كرده اند و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ تلاش و كوششی دریغ نمی كنند.

به گفته آیت الله طبرسی دشمنان از بیداری اسلامی كه اكنون در كشورهای منطقه به وقوع پیوسته و یا درجریان است، وحشت دارند و بر همین اساس دنیای استكبار از هر فشاری برای جلوگیری از انقلابی كه در غرب آسیا درحال شكل گیری است، استفاده می كند.

نماینده ولی فقیه درمازندران گفت: یگانه راه آزادی ملت فلسطین، ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی و دنیای استكبار است.

آیت الله طبرسی همچنین اظهاركرد: مسوولان باید برای رفع مشكلات اقتصادی مردم بیش از پیِش تلاش كنند.

وی گفت: اقشار مختلف مردم و مسووولان با اتحاد، همدلی و اطاعت از ولی فقیه از این شرایط سخت اقتصادی كه حاصل توطئه های دشمنان است، همانند گذشته با موفقیت عبور خواهند كرد.

2501/402/587
۰ نفر