لازمه مقابله با توطئه‌های دشمنان، امیدآفرینی در جامعه است

ساری- ایرنا- امام جمعه موقت ساری، لازمه مقابله با توطئه های سازمان یافته دشمنان را ایجاد شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در بین مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی کارنامی در خطبه های نمازجمعه این هفته ساری افزود: دشمنان قصد دارند با برخی سیاه نمایی ها، مردم را از نظام اسلامی دلسرد کنند که باید با این ترفند آنان مقابله شود.
وی با اشاره به اعمال فشار و تحریم های همه جانبه دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی، اظهار داشت: در سایه تلاش متخصصان داخلی، انقلاب اسلامی اکنون به پیشرفت های زیادی دست یافته و دشمنان نیز از این موضوع عصبانی هستند.
وی با اشاره به دیدار اخیر رهبری با مردم سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: دشمنان خیلی تلاش کردند تا این دیدار انجام نشود که البته در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.
امام جمعه موقت ساری با عنوان اینکه مردم سیستان و بلوچستان دلداده نظام اسلامی و تابع ولی فقیه هستند، تصریح کرد: دوقطبی سازی مذهبی و قومیتی از جمله توطئه های سازمان یافته دشمنان است که این دسیسه شوم نیز با اتحاد امت اسلامی راه به جای نخواهند برد.
حجت الاسلامی حسینی کارنامی با اشاره به درپیش بودن آغاز سال تحصیلی جدید گفت که سطح علمی دانشگاه ها و مدارس باید افزایش یابد و رسالت معلمان و استادان دانشگاه نیز اینست که بروز باشند تا بتوانند بهترین فنون را به جوانان منتقل کنند.
وی بیان کرد: مسئولان باید مشکلات معیشتی و مطالبات فرهنگیان و استادان دانشگاه را رفع کنند تا آنها تمام وقت خود را صرف تربیت نیروهای انقلابی و متخصص کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha