۲۶ آذر ۱۳۹۱، ۹:۵۰
کد خبر: 80457780
T T
۰ نفر

دو فيلم تلويزيوني ويژه شب يلدا آماده شد

۲۶ آذر ۱۳۹۱، ۹:۵۰
کد خبر: 80457780
دو فيلم تلويزيوني ويژه شب يلدا آماده شد

تهران - دو فيلم تلويزيوني 'پشت نيمه‌شب' به كارگرداني سعيد اسدي و 'صبح تنهايي' به كارگرداني حسين تبريزي ويژه شب يلدا (30 آذر) در سيما فيلم تهيه شد و به ترتيب از شبكه‌هاي سه و يك سيما پخش مي‌شوند.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا، داستان 'پشت نیمه شب' درباره شراره كیانی ، كارمند شركت واردات و توزیع است كه با دخترش زندگی می‌كند؛ شراره در حادثه ای با یك سارق رو به رو می شود و در این برخورد، حوادثی غیر قابل پیش بینی برای او و خانواده‌اش رقم می‌خورد.

اكبر سنگی، یكتا ناصر، مرتضی ضرابی، احمد برسوزیان، سعیده عرب، بهناز جعفری، رحیم نوروزی، بیوك میرزای، قاسم زارع ، سولماز حصاری ، محمد ابهری ، هوشنگ دیبائیان ، امیر باران لویی ، سپیده عنایتی ، ابوالحسن مروج ، فریده گل محمدی ، فرحنازمنافی ظاهر در 'پشت نیمه شب' ایفای نقش كرده‌اند.

'صبح تنهایی' به كارگردانی حسین تبریزی داستان نیلوفر 28 ساله است كه مادر بیمارش را برای عمل جراحی همراه با دایی خود به خارج از كشور می فرستد تا پس از فروش املاك و مستغلات به ارث رسیده از پدر به آنها بپیوندد، اما در تصادفی حافظه خود را از دست می دهد.

در 'صبح تنهایی' نیلوفر شهیدی، نسیم خسروانی، تیرداد كیایی، خسرو فرخ زادی، سعیده عرب و سعید تهرانی ایفای نقش كرده‌اند و سعید سالارزهی آن را در گروه اجتماعی مركز سیمافیلم تهیه كرده است.



** حضور حامد میرباقری در مجموعه تلویزیونی 'یلدا'

حامد میرباقری كه در مجموعه تلویزیونی 'مختارنامه' ایفاگر نقش 'وهب نصرانی بود، این بار در سریال 'یلدا' در نقش جوانی ظاهر می‌شود كه بنا به وصیت پدر بزرگ خود (چنگیز جلیلوند) باید چراغ تعزیه را روشن نگه دارد.

میرباقری در این باره گفته است: این مجموعه برای رسیدن به آنتن پخش توسط دو گروه تصویربرداری در حال ضبط است كه یكی از گروه ها اوخر هفته به تهران می آیند اما چون چند سكانسی از كار من باقی است همراه گروه دوم در بسطام به كار خود ادامه می‌دهیم.

مجموعه تلویزیونی 'یلدا' كاری از داود میرباقری است كه با بازی بازیگرانی از جمله محمدرضا شریفی‌نیا، فریبا كوثری،حمیدرضا آذرنگ، كاظم هژیر آزاد، سید مهرداد ضیائی، بیژن افشار، ساغر عزیزی، اكبر سلطانعلی، حمید عطایی با معرفی سحر افتاده به نقش یلدا و با هنرمندی اسماعیل خلج و چنگیز جلیلوند و با حضور حسن سرچاهی، سیروس تقی نژاد، مسعود رحیم زاده، محمد عرب اسدی و فریدون امیر عبدالهی تولید می‌شود.

بهروز خوش رزم سریال 'یلدا ' را در 11 قسمت در گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مركز سیمافیلم تهیه می كند.

فراهنگ(1)2025**1588
۰ نفر