۲۶ آذر ۱۳۹۱، ۱۳:۰۰
کد خبر: 80458240
T T
۰ نفر

دهه فجر امسال از حساسيت ويژه اي برخوردار است

۲۶ آذر ۱۳۹۱، ۱۳:۰۰
کد خبر: 80458240
دهه فجر امسال از حساسيت ويژه اي برخوردار است

سنندج - مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان كردستان گفت: جشن پيروزي انقلاب اسلامي با توجه به شرايط حاكم بر كشور و تحريم هاي مختلف عليه نظام، امسال از حساسيت ويژه اي برخوردار است و بايد باشكوهتر از گذشته برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد سلیمانی روز یكشنبه در كمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان كردستان در سنندج افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارك فجر یكی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای قرن حاضر است كه باید ابعاد آن برای نسل جوان امروز تبیین شود.

وی گفت: امروز اهداف والای امام(ره) در نظام اسلامی محقق شده است اما دشمنان بعد از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب هنوز به عناوین مختلف عداوت و دشمنی خود را با نظام ادامه می دهند و همواره در صدد ضربه زدن به ملت هستند.

به گفته وی دشمنان از همان اوایل پیروزی انقلاب جنگ نابرابری را بر ما تحمیل كردند كه ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی با توكل بر خدا و رهنمودهای والای امام راحل(ره) آنان را شكست داده و پیروزی را از آن خود كردند.

به گفته وی بعد از جنگ هشت ساله، دشمن هجمه فرهنگی را علیه ملت ما آغاز كرد كه این بار نیز به نتیجه نرسید.

سلیمانی گفت: دشمنان ما امروز وارد مرحله جدیدی از عداوت و دشمنی شده و تحریم های اقتصادی را علیه نظام اسلامی آغاز كرده اند و با این كار می خواهند جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرند.

به گفته وی دشمن باید بداند كه ملت ایران، برای پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی مشقت های فراوانی كشیده است و حاضر نیست ذره ای از تحقق اهداف و آرمان های انقلاب دست بكشد.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران كردستان اظهار كرد: با توجه به این حركات و توطئه ها، گرامیداشت برنامه های دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب امسال از اهمیت بالایی برخوردار است و باید جهاد گونه برگزار شود تا دشمنان از دسیسه های خود مایوس شده و انقلاب اسلامی بیمه شود.

وی در ادامه برگزاری آیین مهمانی لاله ها همزمان با سراسر كشور، دیدار با 35 خانواده شاهد و ایثارگر استان به مناسبت سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب، برگزاری یادواره 415 شهید دانش آموز در 415 مدرسه استان، برگزاری یادواره شهدای دوران انقلاب و افتتاح طرح ها و پروژه ها را از جمله برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال عنوان كرد.ك/2

7348/533