۲۷ آذر ۱۳۹۱، ۲۲:۵۵
کد خبر: 80460878
T T
۰ نفر
باند سارق خودرو هاي وانت نيسان در فارس دستگير شدند

شيراز-رئيس پليس آگاهي فارس گفت: باند سارقان وانت نيسان ها در اين استان شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش ایرنا،سرهنگ سیروس حیدری دوشنبه با اشاره به اینكه سارقان نسبت به 85فقره سرقت اعتراف كرده اند اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو وانت نیسان در سطح شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام یك سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سه نفر از سارقان در یكی از روستاهای اطراف شیراز شناسایی و در یك عملیات ضربتی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فارس اظهار كرد: در بازرسی از منزل سارقان یك دستگاه خودور وانت نیسان سرقتی كشف و در ادامه تحقیقات ماموران از این باند 80فقره سرقت خودرو وانت نیسان در چهار سال اخیر كشف كردند.

سرهنگ حیدری افزود: در این سرقت ها فردی به اتفاق دو داماد و برادر یكی از دامادهایش خودرو ها را سرقت و پس از انتقال آن به شهرستان های ایرانشهر، خاش و سرباز خودرو ها را به طرف های خود در آن شهرستان ها به قیمت 20 الی 30 میلیون ریال می فروختند.

وی افزود: در ادامه دو دستگاه خودرو وانت نیسان مسروقه دیگر نیز از سارقان كشف و ضمن بازسازی صحنه های سرقت، تعداد 85 نفر از مالباختگان شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی فارس ادامه داد: با اخذ نیابت قضایی تیم ویژه ای از كارآگاهان آگاهی فارس در چندین نوبت به شهرستان های محل فروش خودروها اعزام و با همكاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان خاش یكی از خریداران اموال مسروقه دستگیر و در تحقیقات خرید تعداد 35 دستگاه وانت نیسان از سارقان از وی كشف شد.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: تحقیقات جهت دستگیری سایر اعضاء این باند و خریداران اموال مسروقه ادامه دارد.ك/2

7374/667