۴ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۱۳
کد خبر: 80469447
T T
۰ نفر
ملت ايران در نهم دي 88 حضور حماسي خود را به رخ جهانيان كشيد

يزد- امام جمعه ابركوه گفت: ملت ايران در 9دي 88 حضور حماسي خود را به رخ تمامي جهانيان كشيد و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي را به نمايش گذاشتند و درحقيقت اين روز ، روز بصيرت است .

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی روز دوشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت : مدیریت مقام معظم رهبری در دفع فتنه دیماه 88 واقعا' مدیریتی معجزه آسا بود و این مدیریت داهیانه به گونه ای انجام شد كه مردم احساس مسئولیت كردند و به جای دستگاههای امنیتی و قضائی به صحنه آمدند و ریشه فتنه انگیزی را خشكاندند.

وی گفت:ملت ایران با غیرت دینی و بصیرت انقلابی خود چشم فتنه را برای همیشه كور و فتنه گران را منزوی كردند و توطئه های دشمنان را نقش برآب كردند.

حسینی ادامه داد: نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و تجلی بصیرت سیاسی مردم در دفاع از انقلاب و اطاعت از رهبری بود و نشان داد كه انقلاب اسلامی ایران ریشه دار است و ملت ایران حول محور ولایت فقیه براحتی هر توطئه ای را در نطفه خفه می كنند.

وی اضافه كرد: در نهم دی نقشه بدخواهان به ضرر خودشان و به نفع ملت و نظام اسلامی تمام شد و دستاوردهای خوبی داشت و این روز به صورت رفراندوم عمومی به نمایش در آمد .

امام جمعه ابركوه تصریح كرد: از بركات و دستاورد حماسه نهم ی سال 88 بوده افزایش حمایت های مردمی و اقتدار و استحكام نظام اسلامی بود. ك3

7539/1968