فتنه سال ۸۸ پرده از چهره زشت دشمنان انقلاب اسلامی برداشت

یزد - ایرنا- دبیر کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه سال ۸۸ پرده از چهره زشت دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برداشت و موجب تحکیم نظام و شکست اهداف استکبار و حامیان داخلی آنها شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حسین جلالی روز جمعه به مناسبت آغاز دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در جمع مردم در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) یزد افزود: در فتنه سال ۸۸ دشمنان با همه توان برای شکست انقلاب اسلامی پا در میدان گذاشتند که با هوشیاری، بصیرت و روحیه انقلابی مردم شکست خوردند.

وی با بیان اینکه دشمنان در ۴۳ سال گذشته برای شکست انقلاب از توطئه‌های مختلف استفاده کردند اظهار کرد: علت اصلی فتنه سال ۸۸ این بود که انقلاب اسلامی در حال پیشرفت و تحقق اهداف عالیه خود است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فتنه اخیر کشور دنباله همان فتنه‌انگیزی دشمنان در سال ۸۸ بود و باید مردم و مسئولان همیشه در صحنه دفاع از کشور حضوری فعال داشته باشند.

جلالی تاکید کرد: دشمنان تا رسیدن به اهداف شوم خود همیشه دنبال توطئه و فتنه جدید هستند و کوتاه نمی‌آیند بنابراین باید همیشه روحیه بصیرت و میثاق با ولایت حفظ شود.

وی بیان کرد: دشمنان در هر مقطع زمانی با بهانه‌ای خاص با همکاری عوامل داخلی خود به دنبال فتنه است و تاکنون در رسیدن به اهداف خود شکست خوردند و قطعا این زبونی برای آنها ادامه دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: علت فتنه‌انگیزی دشمنان به بخاطر ضعف نظام اسلامی ما نیست بلکه ناشی از اقتدار و ایستادگی ملت و دولت ماست.

جلالی گفت: دولت امروز در کنار سایر قوا به رغم تمامی تحریم‌ها و تهدیدها برای شکست جنگ ترکیبی دشمنان و حامیان داخلی آنها تلاش دارد و با قوت به راه خود ادامه می‌دهد.

وی یادآور شد: رییس‌جمهوری ما با حضور در میدان در کنار مجلس و همراهی مردم وفادار و انقلابی برای حل مشکلات تلاش دارد و دشمنان چشم دیدن موفقیت‌ها را ندارند.

وی در پایان به سوالات مردم پاسخ داد و با گرامیداشت روز نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بر هوشیاری مردم و مسئولان مقابل دشمنان تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha