نهم دي ماه پاسخي به مزدوران داخلي استكبار و پيوند مردم با رهبري بود

تهران - رييس شوراي سياست گذاري ائمه جمعه كشور با بيان اينكه نهم دي ماه يك حماسه ملي بود، گفت: حضور مردم در روز نهم دي ماه پاسخي به عوامل و مزدوران داخلي استكبار و همچنين پيوند مردم با رهبري بود.

حجت الاسلام و المسلمین 'سیدرضا تقوی' در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با بیان اینكه نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی یك روز ویژه و خاصی است، افزود: در طول انقلاب اسلامی شاهد رویدادهای زیادی بودیم اما نهم دی ماه با همه این رویدادها متفاوت است.

وی اظهارداشت: نهم دی ماه به دنبال جریان فتنه ای بود كه در سال 1388 و پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در داخل كشور ایجاد شد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی ادامه داد: در انتخابات سال 1388 یك تحرك اجتماعی به وجود آمد كه ریشه در خارج داشت و خارجی ها آن را هدایت می كردند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه كشور گفت: دشمنان به خیال خود فكر می كردند همانطور كه توانستند در آسیای میانه رژیم های آن روز را ساقط كنند، با همان رویه، روش و با ابزاری مجهزتر می توانند جمهوری اسلامی را ساقط كنند كه خوشبختانه تیرشان به خطا رفت و نتوانستند كاری انجام دهند چرا كه ملت ما هوشیار بود و این هوشیاری جلو خیلی از كارها را گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی تصریح كرد: دشمنان با اجیر كردن نیروهای داخلی و ارتباط مستقیم و غیرمستقیم با آن ها، به مساجد و پایگاه های بسیج حمله كردند و می خواستند انقلاب مخملی را در كشور ما ایجاد كنند كه این در جمهوری اسلامی ایران نشدنی است و نخواهد هم شد.

وی ادامه داد: نسخه ای كه دشمنان برای دیگر كشورها پیچیده بودند در جمهوری اسلامی ایران جواب نداد چرا كه كشور ما رهبری مقتدر دارد و مردم، اعتقادی او را پذیرفته اند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینكه دشمنان در فتنه سال 88 روی رهبر معظم انقلاب اسلامی حساب نكردند و نمی دانستند مردم ایران با دیگر ملت ها فرق می كند، افزود: ملت جمهوری اسلامی ایران، ملتی آگاه ، هوشمند و هوشیار است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: البته دشمنان در ماجرای فتنه، خسارت هایی را هم وارد كردند و تعدادی در این ماجرا كشته شدند و این موضوع مردم را عصبانی كرد و زمانی كه به خیمه های امام حسین(ع) در روز عاشورا حمله و آن ها را آتش زدند، نیروهای مخلص و دلداده انقلاب نتوانستند تحمل كنند و روز نهم دی را اعلام راهپیمایی كردند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی اظهارداشت: روز نهم دی جواب دندان شكنی بود در برابر همه توطئه هایی كه از خارج به عوامل داخلی دیكته می شد.

وی افزود: حماسه نهم دی ماه كاملا مردمی و روی انگیزه اسلام دوستی، حسین دوستی و ایران دوستی انجام شد كه مردم در این راهپیمایی از رهبر معظم انقلاب حمایت كردند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی ادامه داد: روز نهم دی یك حماسه ملی است كه مردم با حضور در خیابان ها پاسخ محكمی به توطئه گران خارجی دادند.

سیام(3)**7378**1058*
۰ نفر