۹ دی ۱۳۹۱، ۱۴:۰۸
کد خبر: 80477406
T T
۰ نفر
مردم گناباد با انجام راهپيمايي نهم دي ماه را گرامي داشتند

گناباد- مردم و مسوولان شهرستان گناباد با انجام راهپيمايي سالروز نهم دي ماه را گرامي داشتند.

به گزارش روز شنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی، در این راهپیمایی كه از چهار راه شهید احمدیان شهرستان گناباد آغاز و در مسجد جامع و مصلای این شهر پایان یافت مردم و مسوولان با سر دادن شعارهای انقلابی با رهبر فرزانه نظام تجدید بیعت كردند.

در این مراسم، یكی از فعالان سیاسی - اجتماعی شهرستان گناباد گفت: بنا به گفته 'مارك پالمر' كه یكی از استراتژیست های نظام سلطه است آنها به پنج دلیل نمی توانند با ایران جنگ سخت و مقابله نظامی كنند.

مهدی طالبی افزود: این فرد این پنج دلیل را وسعت، كثرت جمعیت، كیفیت جمعیت، منابع طبیعی و موقعیت سوق الجیشی و ژئوپلتیك ایران دانست و گفت كه به این دلایل باید به دنبال جنگ نرم یا انقلاب نرم یا كودتای مخملی در ایران بود.

وی بیان كرد:آمریكا با راه اندازی كمیته ای به نام 'كمیته خطر جاری' كه متشكل از 14 عضو است كه یكی از آنها 'جورج سوروس' و دیگری'كاندولیزا رایس' وزیر خارجه دولت اسبق آمریكا است سعی دارد كه این گونه تحركات به اصطلاح نرم را پوشش داده و حمایت كند.

وی گفت:در وقایع سال 1388 آبروی نظامی كه مردم 300 هزار شهید تقدیمش كرده بودند به چالش كشیده شد به خاطر این كه عده ای می خواستند قدرت نمایی كنند.

او افزود:متاسفانه این عده هنوز نیز دست بردار نیستند و برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 برنامه ریزی می كنند كه من به آنها نصیحت می كنم دست از این اعمال بردارند تا بیش از این از چشم مردم نیفتند.

1922/659