۱۰ دی ۱۳۹۱، ۹:۳۱
کد خبر: 80478442
T T
۰ نفر
روياي رونالدينيو براي بازي در جام جهاني برزيل

تهران- رونالدينيو با وجود غيبت 10 ماهه اش در تيم ملي برزيل، خواهان حضور در جام جهاني 2014 است كه به ميزباني كشورش برگزار مي شود.

به گزارش پایگاه خبری ساكرنت، شانس رونالدینیو برای حضور در تیم ملی برزیل در سالهای اخیر كاهش یافته است.

رونالدینیو كه 32 سال دارد در جام جهانی 2002 با برزیل قهرمان این جام شد و او در این باره كه می تواند در تیم ملی برزیل نقش آفرین باشد راسخ است.

هافبك سابق بارسلونا گفت:هیچ احساسی بزرگتر از بازی در جام جهانی در حضور هواداران كشور خود نیست و من نمی خواهم این فرصت را از دست بدهم. من مطمئن هستم و هنوز اشتیاق زیادی برای فوتبال و برزیل دارم كه باعث شده برای بازگشت به تیمی كه عاشق آن هستم تلاش كنم.

وی گفت: می خواهم در جام جهانی حضور داشته باشم. این بزرگترین لحظه زندگی من و زندگی بسیاری در برزیل خواهد بود. می خواهم آمادگی گذشته خود را بدست آورم و می دانم كه می توانم به تیم برزیل كمك كنم. اولویت من اطمینان از آمادگی در صورت كسب فرصت بازی است.

آخرین بازی ملی او در ماه فوریه بود كه برزیل متحمل شكست دو بر یك در دیدار دوستانه مقابل بوسنی و هرزگوین شد كه به علت تعداد استعدادهای جوان در این تیم بود.

عملكرد چشمگیر رونالدینیو در جام جهانی 2002 به او كمك كرد یك سال بعد به بارسا بپیوندد. او معتقد است جام جهانی فرصت عالی است تا برخی بازیكنان برزیلی توانایی خود را نشان دهند.

رونالدینیو گفت:جام جهانی سكوی بزرگی برای بازیكنان با استعدادی مثل نیمار و دامیائو است تا خود را به دنیا نشان دهند و من هم تمام تجربیاتم را در اختیارشان می گذارم.

مسئولیت هدایت تیم ملی برزیل در ماه نوامبر به عهده لوییس فیلیپه اسكولاری گذاشته شد كه در جام جهانی 2002 برزیل را به قهرمانی این رقابتها رساند و رونالدینیو یكی از ستارگان این تورنمنت بود.

این بازیكن 32 ساله در حال حاضر برای آتلتیكو مینیرو در برزیل بازی می كند.

ورزشی(6)**1584**1440
۰ نفر