۱۲ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۴۲
کد خبر: 80481881
T T
۰ نفر

سوگواره عاشورايي شهرستان عنبرآباد برگزار شد

۱۲ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۴۲
کد خبر: 80481881
سوگواره عاشورايي شهرستان عنبرآباد برگزار شد

سومين سوگواره عاشورايي عنبرآباد با حضور امام جمعه، فرماندار، نماينده مردم جيرفت و عنبرآباد و معاون فرهنگي و هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي جنوب كرمان در سالن اجتماعات الزهرا (س) اين شهرستان برگزار شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنبرآباد روز سه شنبه در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه این سوگواره گفت: سومین سوگواره عاشورایی در چهار بخش عكس، شعر، خوشنویسی و نقاشی برگزار شد.

'عباس امیری' افزود: در این سوگواره 50 هنرمند 200 اثر را به دبیرخانه ارسال كردند كه 60 اثر به بخش مسابقه راه یافته است.

وی با بیان اینكه نمایشگاه سوگواره با همكاری بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار كرد: نمایشگاه سوگواره عاشورایی به مدت یك هفته در مجتمع فرهنگی و هنری عنبرآباد برپا شد.

وی گفت:‌ در بخش عكس سوگواره 'معصومه علی توكلی'، 'محمد اله توكلی' و 'احمد سنجری' به ترتیب رتبه های اول تا سوم سوگواره را به خود اختصاص دادند و 'مصیب سنجری' و 'مهدیه جهانبانی' نیز به عنوان برگزیدگان این بخش تقدیر شدند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عنبرآباد، خاطرنشان كرد: در بخش شعر نیز 'خدیجه اصغری' رتبه اول، 'عباس حسین پور' رتبه دوم، 'اسماعیل ملایی' و 'رضا بخشی' به طور مشترك رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: همچنین 'معصومه اصغری' و 'كامكار رستگاری' به عنوان برگزیدگان این بخش تقدیر شدند.

وی گفت: در بخش خوشنویسی نیز 'عنایت جبالبارزی' رتبه اول، 'امیر اصغری' رتبه دوم و 'صدیقه بازماندگان' رتبه سوم سوگواره را به خود اختصاص دادند.

امیری، افزود: در بخش نقاشی نیز 'اسحاق بلوچی' رتبه اول، 'زینب نارویی' رتبه دوم و 'عباس اصغری' نیز رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.ك/3

7445/8154/2624