۱۶ دی ۱۳۹۱، ۸:۰۰
کد خبر: 80485940
T T
۰ نفر
درمانگاه تامين اجتماعي سهروردي خدابنده دهه فجر به بهره برداري مي رسد

زنجان - مدير درمان اداره كل تامين اجتماعي استان زنجان گفت : درمانگاه تامين اجتماعي سهروردي شهرستان خدابنده همزمان با گراميداشت ايام الله دهه فجر امسال به بهره برداري مي رسد.

علی محمدی روز شنبه بابیان این مطلب افزود: این درمانگاه درراستای تحقق اهداف عدالت محوری دولت خدمتگزار و به منظور بهره مندی بیمه شدگان تامین اجتماعی شهرستان خدابنده از خدمات درمانی مستقیم و رایگان سازمان افتتاح می شود.

وی یادآورشد: نیروی انسانی این درمانگاه در قالب آزمون استخدامی درتیر ماه سالجاری پس از طی مراحل گزینش و مصاحبه حضوری جذب شده و آماده شروع به كار می باشند.

مدیر درمان اداره كل تامین اجتماعی استان زنجان همچنین در زمینه امكانات پزشكی و

پیراپزشكی این مركز درمانی گفت: امكانات این مركز به صورت درمانگاه سرپایی و درحد عمومی است و شامل پزشك عمومی، مامایی، تزریقات و پانسمان و در قسمت پیراپزشكی شامل آزمایشگاه، داروخانه و نوار قلب خواهد بود.

محمدی همچنین در خصوص اعتبار لازم برای تجهیز لوازم اداری و راه اندازی امكانات پزشكی درمانگاه سهروردی شهرستان خدابنده تصریح كرد: بالغ بر شش میلیارد ریال به همین منظور پیش بینی شده است كه تاكنون بیش از سه میلیارد ریال آن هزینه شده و مابقی برای تجهیز و خرید سایر لوازم از محل بودجه ابلاغی هزینه خواهد شد.

وی خاطرنشان كرد: همچنین برای تغییر كاربری این درمانگاه از اداری به درمانی بیش از یك میلیارد و 300میلیون ریال هزینه شده است.

محمدی گفت: این درمانگاه در طبقه همكف شعبه تامین اجتماعی شهرستان خدابنده مستقر بوده و در فضایی حدود 300 مترمربع خدمات درمانی را به مراجعه كنندكان ارائه خواهد كرد.

وی یادآورشد: با افتتاح این درمانگاه، بیماران و بیمه شدگان اجباری سازمان تامین اجتماعی، خدمات

درمانی سرپایی را بصورت كاملا رایگان دریافت خواهند كرد.

596/522