۲۵ دی ۱۳۹۱، ۱۴:۲۰
کد خبر: 80498547
T T
۰ نفر

سارق طلافروش در كرج دستگير شد

۲۵ دی ۱۳۹۱، ۱۴:۲۰
کد خبر: 80498547
سارق طلافروش در كرج دستگير شد

كرج- جانشين فرماندهي انتظامي كرج گفت: طلا فروشي كه با همدستي دوستش، اقدام به سرقت از منازل كرده و طلا و زيور آلات مسروقه را در مغازه اش به فروش مي رساند دراين شهرستان دستگير شد.

سرهنگ 'ایوب احمدی' روز دوشنبه درگفت وگو باخبرنگارایرنا افزود: طی هفته گذشته فردی از یك مجتمع مسكونی در فردیس با مركز فوریتهای پلیسی 110 تماس گرفت و از وجود سارق یا سارقانی در منزل همسایه خود خبر داد كه بر این اساس بلافاصله ماموران كلانتری 23 فردیس كرج به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی اضافه كرد: ماموران با ورود به این مجتمع سارقی را در حال حمل اموال مسروقه در پله های ساختمان مشاهده كرده و او را دستگیر كردند و در بازرسی از متهم سه عدد سكه طلا، پنج جفت گوشواره، دو عدد انگشتر، شش عدد النگو و چهار عدد گردنبند طلا و تعدای لوازم منزل كشف كردند.

احمدی اظهاركرد: متهم دستگیر شده بنام ' رضا - ر' برای بازجویی های بیشتر به كلانتری منتقل شد و در تحقیقات ماموران به 38 فقره سرقت منزل در مناطق فردیس و اهری با همدستی دوستش اعتراف كرد.

وی گفت: با توجه به اینكه همدست سارقش مغازه طلافروشی دارد، طلا و زیور آلات مسروقه را در مغازه او به مشتریان می فروشد و او نیز اموال مسروقه دیگر را در منزلش نگهداری و در فرصت مناسب به فروش می رساند.

وی افزود: پس از بازرسی منزل متهم 39 قلم انواع لوازم منزل كم حجم مسروقه و با ارزش كشف و بلافاصله در یك اقدام غافلگیرانه همدستش نیز دستگیر شد.

جانشین پلیس كرج یادآورشد: در ادامه بازجویی از متهمان دستگیر شده، مشخص شد بیشتر سرقت ها را در ساعت شش الی 10 شب انجام داده اند بطوریكه با زدن زنگ درب منازل، در صورتیكه اطمینان پیدا می كردند كسی در منزل مورد نظر نیست، از طریق پنچره یا بالكن وارد شده و لوازم كم حجم و با ارزش و طلاجات را به سرقت می بردند.

احمدی گفت: با پیگیری ماموران كلانتری 23 فردیس تاكنون 28 نفر از مال باختگان اموال خود را شناسایی كرده و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.ك/3

7413/ 692