۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۶:۱۰
کد خبر: 80517124
T T
۰ نفر
با هر گونه تبليغ نامزدهاي انتخاباتي در برنامه هاي دهه فجر خراسان رضوي برخورد مي شود

مشهد- رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي خراسان رضوي گفت: هر گونه تبليغ نامزدهاي انتخاباتي انتخابات آينده در برنامه هاي دهه فجر سال جاري در اين استان ممنوع بوده و با متخلفان برخورد مي شود.

حجت الاسلام 'سید حسن سلطانی' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود: با توجه به نزدیكی ایام الله دهه فجر با انتخابات آینده ریاست جمهوری از افرادی كه قصد نامزدی در این انتخابات را دارند برای سخنرانی در این مراسم استفاده نمی شود و اجازه تبلیغ به حزب، گروه و یا شخص خاصی داده نمی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وی ادامه داد: جشن‌های دهه فجر امسال، 12 بهمن ماه جاری با برگزاری مراسمی در میدان 15 خرداد مشهد برگزار و در ادامه آن ماكت نمادین هواپیمای حامل امام راحل گلباران می شود.

وی اظهار داشت: بیش از یك هزار و 200 پرو‍ژه با اعتبار یك هزار و 327 میلیار ریال در بخشهای مختلف عمرانی در ایام الله دهه فجر در استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

وی دیگر برنامه های مهم دهه فجر در این استان را برگزاری 20 محفل انس با قرآن، تجلیل از ممتازان و اختتامیه جشنواره علوم و هنرهای قرآنی، برپایی جشنواره قرآن و عترت، نواخته شدن زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس و اعزام دو هزار نفر دانشجو به اردوهای راهیان نور برشمرد.

حجت الاسلام سلطانی، گلباران گلزار شهدا ، نورافشانی 50 نقطه استان خراسان رضوی در شب 22 بهمن ماه و غیره را دیگر این برنامه ها ذكر كرد.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال همزمان با سطح كشور با حضور مردم ولایت مدار و انقلابی این استان همانند سنوات گذشته با شكوه و عظمت خاصی برگزار می شود.

وی گفت: مكان برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در مشهد به طور دقیق مشخص نیست و بر اساس تصمیم شورای تامین استان خراسان رضوی تا پایان این هفته اعلام می شود و حدفاصل میدان 15 خرداد و یا میدان شهدا تا حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

او بیان كرد: در پایان این آیین حجت‌الاسلام قاضی‌عسگر، نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت سخنرانی می كند.ك/2

7490/659