۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۹:۵۹
کد خبر: 80525682
T T
۰ نفر
امام جمعه پيشوا:دهه فجر زمينه بيداري اسلامي درجهان را فراهم كرده است

ورامين ، تهران بزرگ – امام جمعه شهرستان پيشوا گفت : دهه فجر انقلاب اسلامي زمينه بيداري اسلامي و رهايي مظلومين جهان از طاغوت را فراهم كرده است .

حجت الاسلام رحمت الله رحمتی نیا روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیشوا كه در محل دادگستری این شهرستان برگزار شد افزود: امام راحل رسالت پیامبرگونه خود را با الهام گرفتن از انبیا انجام داد و تحول بزرگی در بیداری و بصیرت ملت ایجاد كرد.

وی افزود : ولایت‌فقیه از اركان مهم اعتقادی اسلام است و تكیه بر این اصل مترقی می تواند زمینه حفظ انقلاب اسلامی را فراهم نمایند و باید توجه داشت كه در سایه هدایت‌های ولایت‌فقیه است كه می توان بر توطئه های دشمنان غلبه كرد .

وی اظهارداشت : دشمن در طول شكل‌گیری انقلاب اسلامی با اهداف آن مخالف بود و با تحمیل جنگ ، راه اندازی فتنه 88 و تحریم های اقتصادی تلاش داشته به آن آسیب وارد سازد .

رحمتی نیا افزود : دشمنان هر وقت خواستند در جهت براندازی و سست كردن عقاید مردم برنامه ریزی نمایند ، سعی در ترویج فساد و بی بندو باری كرده اند و حجاب و عفاف را مورد هجوم قرار دادند.

وی تصریح كرد : دهه فجر فرصت مناسبی است كه زنان و دختران امروز را با نقش عفت در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی آشنا نمود و با افزایش بصیرت آنان ؛ توطئه های فرهنگی استكبار را خنثی كرد .

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا نیز در این جلسه گفت : حجاب و عفاف دو اصل مهمی است كه با تكیه بر آن می توان بر شبیخون فرهنگی استكبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی غلبه كرد .

'امیرحسین طاهری ' افزود : انقلاب اسلامی مردم ایران بر پایه آموزه های دینی شكل گرفته و پایه های آن نیز بر اساس اسلام استوار گردیده است .

وی اظهار داشت : در شرایطی كه دشمنان ایران اسلامی تلاش دارند با استفاده از ابزارهای فرهنگی زمینه انحراف جوانان ایران اسلامی را فراهم نمایند بایدتلاش داشت تا با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه در برابر این شبیخون فرهنگی ایستادگی نمود .

تهرام/7254/ 1823
۰ نفر