۱۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۴۵
کد خبر: 80526742
T T
۰ نفر
امام جمعه بجنورد: نبايد بگذاريم آثار انقلاب در جامعه كمرنگ شود

بجنورد - امام جمعه بجنورد گفت: نبايد بگذاريم آثار و دستاوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي در جامعه كمرنگ شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'ابوالقاسم یعقوبی' روز یكشنبه در جمع اعضای ستاد دهه فجر خراسان شمالی اظهار كرد:‌ دهه فجر بهترین فرصت برای بازگو كردن دستاوردهای انقلاب اسلامی برای آحاد جامعه بویژه نسل نوجوان و جوان است.

وی از اعضای ستاد دهه فجر خراسان شمالی خواست با برپایی برنامه های متنوع برای اقشار مختلف بویژه جوانان، نتایج و دستاوردهای انقلاب را برای نسل سوم بازگو كنند.

امام جمعه بجنورد با تجلیل از مقام شامخ امام راحل (ره) و شهیدان، گفت: جانفشانی شهدا، انقلاب ما را در برابر دشمنان بیمه كرده است و اگر خون پاك شهیدان نبود امروز درخت انقلاب چنین برنمی بالید.

حجت الاسلام یعقوبی، تنظیم قانون اساسی جمهوری اسلامی بر مبنای احكام اسلامی و خدمت به انسانیت و اسلام را از ویژگی های منحصر به فرد انقلاب اسلامی ایران خواند. امام جمعه بجنورد خواستار حضور پررنگ مسوولان دستگاه های اجرایی در جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی در مناطق روستایی و شهری این استان شد.

رییس ستاد دهه فجر خراسان شمالی نیز گفت: اكنون برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روزانه دهها برنامه در سطح استان اجرا می شود كه ستاد دهه فجر با 30 كمیته در بخش های مختلف برای برگزاری باشكوه این برنامه ها فعال شده است.

حجت الاسلام 'محمد سالاری' افزود: برپایی برنامه های دهه فجر با هدف ایجاد شور و نشاط در بین آحاد جامعه و بویژه نسل جوان و زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب صورت می گیرد. ك/2

623/626