۱۵ بهمن ۱۳۹۱، ۲۲:۲۶
کد خبر: 80527560
T T
۰ نفر
بانك كشاورزي تعهدات سفر رهبري در خراسان شمالي را محقق مي كند

بجنورد - عضو هيات مديره بانك كشاورزي ايران گفت: شعب اين بانك در خراسان شمالي موظف به انجام تمام تعهدات سفر رهبر معظم انقلاب به اين استان شده اند.

به گزارش ایرنا، 'داور ماهی كار' یكشنبه در نشست مدیران و معاونان شش بانك دولتی كشور در بجنورد اظهار كرد: بانك كشاورزی برای پرداخت تسهیلات مورد نیاز مصوب سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این استان آماده است.

وی اضافه كرد: از محل سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی دو هزار و 549 فقره نامه مردمی به این بانك ارسال شده كه مورد بررسی قرار گرفته و عمده آن درخواست دریافت تسهیلات بانكی است كه حدود یك هزار میلیارد ریال برای آن پیش بینی شده است.

عضو هیات مدیره بانك كشاورزی ایران در مورد بروز مشكل در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در این بانك گفت: سهم تسهیلات قرض الحسنه خراسان شمالی برای امسال 253 میلیارد ریال بوده كه شعب این بانك تا كنون 503 میلیارد ریال تسهیلات پرداخته اند.

ماهی كار افزود: اكنون نیز از محل وصول مطالبات قرض الحسنه بانك كشاورزی استان خراسان شمالی، تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

به گفته وی شعب بانك كشاورزی در سال جاری حدود هفت هزار فقره تسهیلات ازدواج به حوانان خراسان شمالی پرداخت كرده اند.

وی سهم این بانك برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در این استان را 56 میلیارد ریال اعلام و بیان كرد: تاكنون یكهزار نفر برای دریافت این تسهیلات در بانك پرونده تشكیل داده اند كه 40 میلیارد ریال تسهیلات از این محل پرداخت شده است.

ماهی كار میزان تسهیلات قرض الحسنه پرداختی از سوی شعب بانك كشاورزی استان برای طرح های خوداشتغالی را 30 میلیارد ریال عنوان كرد و گفت: این بانك به 100 درصد تعهدات خود در این بخش در سال جاری عمل كرد.

وی اعتبار ابلاغی برای طرح های توسعه كشاورزی خراسان شمالی را یكهزار و 500 میلیارد ریال اعلام كرد و افزود:‌ تاكنون معادل یك هزار و 75 میلیارد ریال، پرونده به بانك كشاورزی استان ارسال شده است.

عضو هیات مدیره بانك كشاورزی ایران گفت: بانك كشاورزی خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات توسعه كشاورزی، رتبه دوازدهم را در بین مدیریت های بانك كشاورزی كشور داراست.

ماهی كار افزود: شعب بانك كشاورزی خراسان شمالی تا پایان سال مالی جاری تمام تسهیلات بخش توسعه كشاورزی را پرداخت خواهند كرد.

ك/22712/626 ** 1917
۰ نفر