۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85386226
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بانک کشاورزی خراسان شمالی حدود ۲۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

بجنورد-ایرنا- مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان شمالی گفت: این بانک ۲۷ هزار و ۹۴۲ میلیارد و ۸۳۴ میلیون ریال تسهیلات کشاورزی، ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سالجاری تاکنون پرداخت کرده است.

سیدمحمود سید الحسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تسهیلات در قالب ۲۰ هزار و ۷۵۵ فقره پرونده پرداخت شد که ۲۰ هزار و ۳۷ فقره آن مربوط به بخش کشاورزی و ۷۱۸ فقره سایر تسهیلات است.

به گفته وی؛ همچنین در این مدت ۸۸۲ فقره وام قرض الحسنه ازدواج و یکهزار و ۲۰۷ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری پرداخت شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۸۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره ۱۸ نیز به ۲۵ واحد تولیدی نیمه راکد پرداخت شد.

وی افزود: ستاد مدیریت بحران استان ۳۱۵ میلیارد ریال بابت امهال اصل تسهیلات خسارت ناشی از سیل بخش کشاورزی به این بانک تخصیص داده است و فرآیند مربوطه بر اساس معرفی نامه های جهاد کشاورزی استان در حال انجام و پیش بینی می شود این طرح ۲ هزار نفر از بهره برداران را شامل شود.

به گزارش ایرنا، سهم بخش کشاورزی استان ۱.۱ درصد از تولیدناخالص بخش کشاورزی کشور است که مهمترین بخش تولیدی استان بخش کشاورزی است.

سطح اراضی کشاورزی و بایر خراسان شمالی ۴۰۰ هزار هکتار است، کل اراضی استان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار است که اکنون ۱۳ درصد از این سطح به بخش کشاورزی اختصاص دارد و ۸۷ درصد نیز اراضی غیرکشاورزی است.

۴۴ درصد جمعیت یک میلیون نفری این استان در نواحی روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha