۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۳۰
کد خبر: 80536950
T T
۰ نفر
گروه هاي مختلف در دزفول آمادگي خودرابراي حضور در راهپيمايي22 بهمن اعلام كردند

دزفول- در آستانه يوم الله 22 بهمن ، نهادها و گروه هاي مختلف در دزفول آمادگي خود را براي حضور پر شور و حماسي در راهپيمايي سالروز پيروزي انقلاب اسلامي اعلام كردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا اصناف ، بازاریان و نیز بسیج اصناف و مجمع امور صنفی دزفول روز شنبه در اطلاعیه ای با گرامیداشت یاد امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اعلام كردند:همپای دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی 22 بهمن شركت می كنند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دزفول نیز در اطلاعیه ای خانواده معظم شهدا و ایثارگر را برای شركت در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دعوت كرد.

معلمان ، فرهنگیان و جامعه 120 هزار نفری دانش آموزی شهرستان دزفول ، مركز آموزش عالی شیخ مرتضی انصاری ، شهرداری دزفول و نیز بسیج ادارات این شهرستان نیز با صدور اطلاعیه هایی جداگانه آمادگی خود را برای حضوری باشكوه در راهپیمایی اعلام كردند.

جامعه كشاورزان شهرستان دزفول و اعضای تعاون ها و نیز اداره تعاون روستایی دزفول با گرامیداشت یوم الله 22 بهمن ، شركت در این راهپیمایی را تجدید بیعتی با شهدا و امام راحل عنوان كردند.

دانشجویان و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول ، دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول ، دانشكده اصول الدین و نیز ورزشكاران و جامعه ورزش این شهرستان نیز اعلام داشتند در كنار دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی فردا شركت خواهند كرد.

پرسنل پایگاه چهارم شكاری دزفول و تیپ دو زرهی این شهرستان نیز اعلام داشتند به همراه اعضای خانواده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در دزفول شركت خواهند كرد.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ساعت 10 صبح فردا از آستانه سبزقبای دزفول آغاز و راهپیمایان با حضور در گلزار شهدای این شهر در شهید آباد با آرمان های بلند انقلاب اسلامی ، امام راحل (ره) ، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند كرد.648/