۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۲۲:۲۹
کد خبر: 80537658
T T
۰ نفر
آسمان خراسان شمالي با طنين فرياد الله اكبر نورباران شد

بجنورد - به مناسبت سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و در شب 22 بهمن، شنبه شب همزمان با طنين افكندن نداي 'الله اكبر' در استان خراسان شمالي ، آسمان اين استان نورباران شد.

به گزارش ایرنا،‌ امشب فریادهای 'الله اكبر' از هر كوی و برزن و پشت بام این استان به آسمان برخاست و مردم مومن و انقلابی خراسان شمالی بار دیگر یاد شب و روزهای شكل گیری انقلاب اسلامی در زمستان 57 را زنده كردند.

به این مناسبت مردم بجنورد، مركز استان خراسان شمالی با تكبیرهای خود بار دیگر پایبندی خود به ارزش های اسلامی و دل داشتن در گرو آرمان های انقلاب را فریاد كردند.

گزارش خبرنگاران ایرنا از دیگر نقاط استان حاكی از آن است كه مردم شهرستان های شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، فاروج، جاجرم و گرمه و همچنین مرزنشینان سنی مذهب این استان در منطقه 'راز و جرگلان'‌ نیز شب پیروزی انقلاب را با نداهای الله اكبر خود گرامی داشتند.

همچنین مردم با حضور در میادین اصلی مراكز این شهرستان ها شاهد نورافشانی و پرتاب منورهای رنگی در میادین اصلی شهر بودند كه اجرای این برنامه بخصوص برای نسل كودك و نوجوان بسیار مهیج و شادی آفرین بود و با استقبال آنان مواجه شد. ك/3

626